اقدامات آمریکایی ها علیه حقوق بشر بی سابقه است / ایجاد بیوتروریسم توسط آمریکایی ها


ساعت: 12:49
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880770

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکایی ها با اقدامات خود پایه گذار بیوتروریسم و ​​بزرگترین ناقضان حقوق بشر در جهان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; جواد محمدی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: آمریکا در دنیا شهرتی برای صحبت از حقوق بشر ندارد چرا که تاریخ این کشور پر است


جنایات مختلف علیه حقوق بشر است.


وی بیان کرد: در بحث حقوق بشر آمریکایی باید توجه داشته باشیم که آمریکایی ها جنایات و جنگ های زیادی را در نقاط مختلف دنیا به راه انداخته اند..


محمدی با بیان اینکه در صدور بررسی حقوق بشر آمریکایی باید به بخش جنگ ها و بخش استفاده از بیوتروریسم مراجعه کنیم، تصریح کرد:


اسپری هواپیما عامل نارنجی را روی درختان انداخت و باعث شد مردم مبتلا شوند و نوزادان نارس به دنیا بیایند، روندی که هنوز ادامه دارد..


وی افزود: در افغانستان که برای این جنگ هزینه های زیادی کردند، دوباره جنایت کردند و در عراق به جنایات خود ادامه دادند و از فسفر سفید و مواد ممنوعه در این کشور استفاده کردند..


این کارشناس سیاسی ادامه داد: در جنگ جهانی دوم شهرهای هیروشیما و ناکازاکی توسط بمب اتم ویران شدند و نسل های متاثر از اثرات نامطلوب بمب اتم هنوز در این مناطق متولد می شوند و این یکی از بزرگترین هاست. تراژدی ها


آنها تاریخ بشریت را رقم زدند و این یک جنایت جنگی است.


وی گفت: هم در غرب آسیا و هم در زمان جنگ اوکراین آزمایشگاه های بیوتروریسم آمریکایی زیادی در این مناطق پیدا شد که نشان از فعالیت غیرقانونی و ضد انسانی آنها دارد..


محمدی گفت: داعش با حمایت آنها متولد شد و آمریکایی ها القاعده و گروه های افراطی را تامین و تجهیز می کنند و خودشان هم به آن اعتراف کرده اند..


وی افزود: در دفاع مقدس نیز از صدام حمایت کردند و به دلیل استفاده صدام از سلاح شیمیایی هنوز بسیاری از عزیزان ما با عوارض شیمیایی مواجه هستند..


کارشناس مسائل سیاسی گفت: منافقین هابیت و کوردل با حمایت آمریکایی ها همه اقدامات را علیه انقلاب و مردم انجام داده اند و می بینید که سخنرانان و مسئولان آمریکایی در جلسات منافقین حضور دارند. ”


و آنها را تامین مالی کند.


محمدی ادامه داد: در اوایل دهه شصت چندین هزار نفر در سراسر کشور مورد کینه منافقین قرار گرفتند و مردم را در کوچه و بازار به زننده ترین شکل شکنجه می کردند..


وی افزود: منافقین جنایات زیادی مرتکب شدند و پس از دفاع مقدس به دشمنان پیوستند و در تخریب و آدم کشی نقش آفرینی کردند..


این کارشناس سیاسی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در حوزه بیوتروریسم، فهرست جرایم در آمریکا بسیار زیاد است به عنوان مثال در سال. 1763 زمانی که ژنرال «جفری هیرس» در درگیری با سرخپوستان به نتیجه مطلوب نرسید


او از ترفند آلوده کردن پتوهایی که به سرخپوستان داده می شد به ویروس آبله استفاده کرد.


محمدی تصریح کرد: با این اقدام جمعیت زیادی از هندی ها را به دلیل اطلاع از روند درمان این ویروس نابود کردند و با این کار شکل و شمایل بیوتروریسم را در جهان تثبیت کردند..


وی به بخشهای دیگر جنایات بیوتروریستی آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: 1932 وزارت بهداشت ایالات متحده آخرین مراحل سیفلیس را بر روی سیاه پوستان انجام داد و زندانیان شیکاگو را به مالاریا و از طریق آن آلوده کرد.


1942 تست خردل روی 4 سالانه هزاران نفر 1955 انتشار پشه های حامل تب زرد در ایالت فلوریدا برای بررسی اثرات آن، سال 1969 بودجه 10 میلیارد دلار به وزارت دفاع ایالات متحده برای مختل کردن سیستم ایمنی بدن و ایجاد


ویروس ایدز یکی دیگر از اقدامات آنها علیه حقوق بشر است.


این کارشناس مسائل سیاسی همچنین گفت: سال 2002 ویروس نیل غربی و سپس ویروس ابولا و آمریکایی ها اقدامات زیادی در زمینه عقیم سازی و لقاح انجام دادند و امروز می بینیم که چگونه محصولات


این برای جوامعی که ذاتاً محصولات آمریکایی هستند مضر است.


محمدی در پایان گفت: اینها بخشی از جنایات سیاه آمریکایی ها علیه بشریت است و با وجود این همه اقدامات تروریستی همچنان ژست حمایت از حقوق بشر را می پذیرند که واقعا عجیب و در عین حال قابل تامل است.


خوب.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید