شورشیانی که مرتکب جنایت شده اند به سزای اعمال خود خواهند رسید

ساعت: 19:32
تاریخ ارسال: 1301/10/21
کد خبر: 1922385

وزیر کشور گفت: برخی افراد به دلیل اینکه در اغتشاشات اخیر گمراه شدند، مرتکب جنایات زیادی شده اند و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد وحیدی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح مرحله جدید پروژه قم در راه تحول در مرکز همایش های شهرداری قم اظهار داشت: مردم فریب خورده در تحولات اخیر به دامان کشور بازخواهند گشت.

وی با اشاره به توهین مجله شارلی ابدو به مقام معظم رهبری گفت: این دشمنان نادان فکر می کنند با این کار محبت مردم نسبت به آنها کم می شود اما شکست می خورند و نتیجه عکس می شود.

وزیر کشور با اعلام اینکه باطن این افراد به همه نشان داده شد، گفت: این افراد مخالف اسلام هستند و مانند گذشته چیزی جز شکست نصیبشان نخواهد شد.

واحدی با اشاره به اینکه در صحنه قیام های اخیر شکست خوردند، خاطرنشان کرد: در این قیام حجم عظیمی به میدان آوردند اما با شکست مواجه شدند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در حال کم شدن و فروپاشی هستند، یادآور شد: جمهوری اسلامی بدون ترس و توسل به خون پاک شهدا پیش خواهد رفت.

وزیر کشور در بخشی دیگر از سخنان خود، برگزاری این مراسم افتتاحیه را نشان از پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: ۲۱۸ پروژه در دست اجرا توسط مجتمع دولتی شهر قم از جمله پروژه های تاثیرگذار در این امر است. شهر

وی با بیان اینکه امروز با قدرت پیش می رویم و موانع را برطرف می کنیم، گفت: در حال حاضر همه ارکان دولت و سه قوه با همکاری و همراهی مشکلات را یکی پس از دیگری حل می کنند.

واحدی با بیان اینکه قم مرکز فقه و معارف اسلامی است، گفت: هر قدمی به سمت قم واقعاً یک عبادت بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه باید شاهد آبادانی روزافزون قم باشیم، گفت: برای افزایش خدمت رسانی به زائران و ساکنان قم نباید از هیچ تلاشی فروگذار کنیم.

در این آیین عملیات اجرایی 218 پروژه شهر قم به ارزش 29 هزار میلیارد ریال کلید خورد.

مراسم رونمایی از شناسنامه پدرخوانده

مراسم رونمایی از شناسنامه قم امروز در حاشیه افتتاح و بهره برداری از تونل شهید امنیت با حضور وزیر کشور در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم از خانواده شهید زهدالوی، شهیدان شالومویان، شهید محمدی، شهید عظیمی، شهید خبیر و شهید موسوی نژاد تجلیل شد و همچنین نشان رسمی «کم حرم اهل بیت(ع)» توسط شهردار قم، احمد وحیدی، وزیر کشور.

دیدگاهتان را بنویسید