جنایت آل سعود تازگی ندارد/ بنی امیه قبل از آنها نیز همین جنایات را مرتکب شده اند


ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816246

آیت الله محسن حیدری گفت: یکی از شگردهای بنی امیه این بود که مخالفان خود را تحت عنوان تکفیر، دفاع از مقدسات، دین و قرآن اعدام و نابود می کردند، در حالی که در واقع دشمن اصلی دین و مقدسات بودند. حقیقت وهابیت چیزی جز دین بنی امیه نیست. در کمال تعجب 81 نفر در ملاء عام با شمشیر کشته شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهاب، اجتماع حوزویان حزب الله و امت اهواز در محکومیت اقدامات وحشیانه آل سعود شب گذشته در مسجد جامع اهواز برگزار شد.

در این مراسم علما، روحانیون، علما، طلاب و عموم مردم اهواز به اتفاق آرا خواستار برائت از مشرکان شدند و خواستار همبستگی امت اسلامی برای ایستادگی در مقابل جنایات وحشیانه رژیم سعودی شدند.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز که اقدامات وحشیانه آل سعود در محکومیت جنایت را محکوم کردند، گفت: امیدواریم روحیه انقلابی، بصیرت و احساس باشد. برای مسئولیت جامعه و نظام اسلامی باید در قلب ها، مرزها و جایگاه های سمینارهای سراسر کشور و جهان تثبیت شود. همانطور که بزرگان دین ما از جمله آیت الله شیخ شیخ عبدالکریم حائری، مؤسس حوزه علمیه کوم، وکیل بزرگ آیت الله بروجردی و بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) این روحیه انقلابی گری و حس انقلابی گری را زنده کردند. مسئولیت در حوزه های علمیه و پرورش علما دادند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایت آل سعود در اعدام دسته جمعی ۸۱ نفر با شمشیر گفت: یکی از حربه های آنها اعدام و نابودی مخالفان خود در پوشش تکفیر و دفاع از مقدسات و دین و قرآن بود در حالی که در واقع دشمن اصلی دین و مقدسات بودند و حقیقت وهابیت چیزی جز این نیست. دین بنیامیان، پس ما شگفت زده می شویم. با شمشیر بکش.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: با وجود جنایات آل سعود علیه شیعیان، به شما مژده می دهم که بحمدالله در میان شیعیان مظلوم احسا و کتف هزاران جوان انقلابی، دلسوخته، آماده شهادت و تمام عیار هستند. من در مکه دیده ام که شیعیان عربستان متدین، مخلص، مجاهد، متقی و بسیجی بودند و به شما می گویم هر ملتی که روحیه بسیجی، انقلابی و شهادت طلبی در آن وجود داشته باشد چرا که فرهنگ است. نهادینه شده، پیروزی این ملت محفوظ است.

آیت الله حیدری با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر موساد در اربیل گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر موساد در اربیل اقدامی کاملاً صحیح، شرعی و عقلانی است. صهیونیست ها چون کافر نظامی هستند و با اسلام و مسلمین در حال جنگ هستند، سرزمین فلسطین و قدس شریف را اشغال کرده اند و به دنبال اشغال بقیه سرزمین های اسلامی هستند و شعار نیل را تا فرات مطرح کرده اند.

همه می دانند که تصمیم کافر حربی این است که در امان نباشد و هر جا که ضربه ای به آنها وارد شود باید این کار را کرد.

وی افزود: صهیونیست ها این پایگاه را برای ایستادگی در برابر ایران ساخته اند. آنها با علم به اینکه دشمن واقعی آنها ایران اسلامی است، سعی می کنند در کشورهای همسایه پایگاه هایی برای ضربه زدن به ایران ایجاد کنند و از آن پایگاه برای سازماندهی عملیات تروریستی از جمله کشتار دانشمندان هسته ای ما استفاده کنند و قوانین بین المللی به ایران اجازه می دهد تا از خود دفاع کند. انسان عاقل بفهمد که ایران باید این پایگاه را نابود می کرد.

دکتر حیدری گفت: دلیل سوم این است که صهیونیست ها بخشی از عراق را اشغال کرده اند و در آنجا پایگاه ایجاد کرده اند و اشغال سرزمین های اسلامی نیاز به پاسخ شکسته دارد و وظیفه دولت عراق این بود که با آنها و بخشی از اشغالگرانشان جنگ کند. زمین را از آنها پس گرفتم، حالا چطور شد که وقتی جمهوری اسلامی ایران غیرت کرد و به کمک دولت عراق آمد تا اشغالگران را از سرزمینشان بیرون کند، برخی از مقامات عراقی ایران را متجاوز خطاب کردند. ?

آیت الله محسن حیدری گفت: دلیل چهارم این است که صهیونیست ها حامی داعش بودند و بسیاری از پایگاه های شبه نظامیان عراقی و سوری و مستشاران نظامی ما در عراق و سوریه را بمباران کردند که حضورشان کاملا قانونی و به درخواست عراقی ها و سوری ها بود. شبه نظامیان دولت های سوریه شهادت داده اند.

آنها در ترور سردار دلا حاج قاسم سلیمانی نیز نقش داشتند و ایران گفته است که انتقام خون حاج قاسم را خواهد گرفت و انتقام واقعی ترور حاج قاسم نابودی سرطان و اخراج صهیونیست هاست. آمریکایی های منطقه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید