آمریکا جنایات بسیاری علیه بشریت به نام حقوق بشر مرتکب شده است


ساعت: 16:34
تاریخ ارسال: 04/10/1401
کد خبر: 1879988

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه تیرماه سال 1360 دوران سیاهی در زندگی آمریکا بود، گفت: حضور پررنگ استعمار خائن و شیطان بزرگ یعنی آمریکا منشأ آن است. ننگ و جنایت در ایران پس از کودتای 28 مرداد 1332

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مفا رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان به عوامل تشکیل خانواده اشاره کرد و اظهار داشت: اولین عامل طبق حدیثی از پیامبر(ص) داشتن اخلاق حسنه است.

وی قدردانی و قدردانی از زحمات یکدیگر را یکی دیگر از عوامل تحکیم بنیان خانواده عنوان کرد و خاطرنشان کرد: کمک به امور خانه از دیگر عوامل تحکیم پایه های ازدواج و خانواده است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه رازداری یکی از عوامل مهم تحکیم و تحکیم بنیان خانواده است، افزود: محبت، احترام، صبر در برابر مشکلات، شکر و سپاس در مقابل سختی ها، رازداری و رعایت حقوق یکدیگر است. از مهمترین عوامل تحکیم و تحکیم بنیان خانواده است.

نماینده فقیه استان و امام جمعه زنجان با اشاره به مناسبت های مهم پیش رو گفت: اول ذی الحجه سالروز ازدواج با سعادت حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) است.

وی با اشاره به 20 تیرماه سالروز شهادت عالم ربانی و شهید آیت الله صدوقی گفت: جبهه نفاق با افتخار خود را ضد آمریکایی معرفی کرد و هیچکس بعد از شهادت آیت الله صدوقی از آنها نپرسید که این پیرمرد شما چه خطری دارد. .

آیت الله خاتمی با بیان اینکه چون جبهه یک جبهه منافق است رسماً کشتار را اعلام کردند، خاطرنشان کرد: این جبهه در کشور ما بیش از 17 هزار قتل انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه تیرماه سال 1360 دوران سیاهی در زندگی آمریکا بود، ابراز داشت: حضور پررنگ استعمار مکار و شیطان بزرگ یعنی آمریکا مایه ننگ و جنایت است. در ایران پس از کودتا در 28 مرداد 1332

وی با اشاره به حوادث مختلف تیرماه در داخل کشور که آمریکا در آن نقش داشت، گفت: کشتی آمریکایی وینسنس در روز 21 تیرماه 1367 در روز روشن یک هواپیمای مسافربری را با 290 سرنشین در آب های خلیج فارس ساقط کرد. نه تنها تنبیه شد، بلکه به فرمانده این کشتی نیز مدال اعطا شد.

آیت الله خاتمی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جنایات آمریکا در نقاط مختلف جهان، تصریح کرد: جنایات متعددی که آمریکا در نیمه اول سال گذشته انجام داد. تیرماه در کشورمان باعث شد این هفته خوانده شود و در معرض حقوق بشر آمریکایی قرار گیرد

وی تصریح کرد: جنایات آمریکا یکی دو مورد نیست، بلکه آمریکا جنایات بسیاری را در کشورهای مختلف به نام حقوق بشر، اما علیه بشریت مرتکب شده است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه وقایع تیرماه تنها بخشی از جنایات آمریکا در کشور ماست، افزود: آمریکا 20 سال است که در افغانستان جنایت می کند که باعث افزایش 300 برابری تولید مواد مخدر در این کشور شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مسیر مواد مخدر به اروپا از طریق ایران است، گفت: 4000 شهید تنها در مبارزه با مواد مخدر، جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشورمان و همچنین خروج از کشور. از ایران تا اروپا به جمهوری اسلامی ارائه می شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهاد تبین گفت: دشمن سعی دارد موفقیت های کشور ما را کوچک جلوه دهد و چهره آمریکا را خدشه دار کند.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: ما منکر نقاط ضعف نیستیم، اما دشمن می خواهد موفقیت ها را بی اهمیت جلوه دهد و ریشه بیشتر این توطئه ها آمریکا و نوکران یا عوامل آن در داخل کشور است.

وی خاطرنشان کرد: 160 سایت به صورت 24 ساعته به زبان فارسی در فضای مجازی به ایران تبلیغ و تهمت می زنند و مردم را ناامید می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید