مدافعان حقوق بشر مرتکبان بزرگترین جنایات علیه بشریت هستند


ساعت: 09:13
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879441

مدافعان حقوق بشر مرتکبان بزرگترین جنایات علیه بشریت و مدعی حقوق بشر هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در 7 تیر 1360 آیت الله سید محمد حسینی بهشتی رئیس وقت دیوان عالی کشور و بیش از 70 شخصیت و شخصیت برجسته سیاسی از جمله چهار وزیر، چند معاون وزیر، 27 نماینده مجلس و جمعی از اعضای حزب جمهوری ، به نقل از سخنان «اسلام» که در انفجار مقر حزب به شهادت رسید.

این حادثه را باید یکی از بزرگترین حوادث تروریستی تاریخ کشورمان از نظر کمی و کیفی، غمگین برای ملت و امام امت دانست، اما این حادثه تلخ درس های بسیاری برای آینده کشور به خصوص وضعیت فعلی .

حادثه تلخ هفت تیر نشان داده است که هرگاه ملت ایران عوامل نفوذی دشمن را شناسایی و مانع رسیدن آنها به اهدافشان شود، باید تاوان آن را بپردازند. شهید بهشتی و یارانش با خون خود رهبری مسئولان را در این مسیر امضا کردند.

شهید بهشتی و چند تن از همرزمانش مانند شهید دیالمه از پیشگامان جهاد بودند. سخنرانی های شیوا و مناظره های تلویزیونی او حقایق بسیاری را برای جوانان آشکار کرد، اما شهید بهشتی در این راه با خون خود بسیاری از مردم و جوانان را بیدار کرد و بسیاری از حقایق از جمله اتهامات واهی را که برای کشتن شخص او رواج یافت، آشکار کرد. ; پس با اطمینان کامل گفت ما را بکشید ملت ما بیدار می شود.

پیام مهم دیگر حادثه هفت تایر برای نسل امروز که به مدد فضای مجازی متروکه در معرض اتهامات واهی بسیاری قرار گرفته است این است که بین حقیقت و آنچه دشمن منتشر می کند تفاوت زیادی وجود دارد.

حادثه هفت تیر به مدافعان انقلاب اسلامی و همه مسئولان کشور پیام داد که برای پاسداری از نظام اسلامی باید هم ناموس داد و هم جان. ادای احترام می کند و هر که بمیرد جاودانه می شود. چنانکه امروز آسمان گرانقدر شریف و جاودانه است.

در نهایت باید فعالان حقوق بشر صحبت کنند در حالی که عاملان این حادثه که توسط منافقین و اتاق های فکر سرویس های اطلاعاتی آمریکا و همپیمانان آنها انجام شده است مورد حمایت بی ادبانه همگان قرار دارند. نهادهای حقوق بشری ایران اسلامی که بزرگترین قربانی حقوق بشر است به عنوان ناقض حقوق بشر توسط امپراتوری رسانه ای دشمن نابود شد.

همایون رهبران، تحلیلگر سیاسی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید