حسین شریعتمداری: شخصیت‌های سیاسی، ورزشکاران و بازیگران حامی «شورش» مرتکب جنایت آشکار شدند. در ضرورت محاکمه آنها نباید شک کرد

حسین شریعتمداری: شخصیت‌های سیاسی، ورزشکاران و بازیگران حامی «شورش» مرتکب جنایت آشکار شدند.  در ضرورت محاکمه آنها نباید شک کرد

روز جدید حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به بیانیه وزارت اطلاعات در خصوص حوادث اخیر نوشت: حمایت برخی از سیاسیون و احزاب و تعدادی از بازیگران و ورزشکاران از آشوب و اغتشاشات توسط برخی سیاسیون و احزاب سیاسی. از سفره وسیع و سخاوتمندانه این مرز و بوم و به هزاران نفر و به علوفه خود رسیده اند نیز جنایتی آشکار است که نباید بی پاسخ بماند.

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به بیانیه وزارت اطلاعات درباره حوادث اخیر نوشت: حمایت از اغتشاشات و اغتشاشات توسط برخی از سیاسیون و احزاب و تعدادی از بازیگران و ورزشکاران که از این کشور چریده اند. سفره سخاوتمندانه و سخاوتمندانه این حدی که الوف به آن رسیده است نیز جنایتی آشکار است که نباید بی پاسخ بماند.

شریعتمداری نوشت: برخی از شخصیت های سیاسی حامی شورشیان سابقه سیاهی در پیوستن به بیگانگان دارند، به ویژه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی که با دعوت از آمریکا به تحریم ایران، اعتراض به مبارزه رزمندگان با داعش، پرونده باز شده است. فساد اقتصادی، فقط تعداد کمی از بسیاری. از سوی دیگر، برخی از به‌اصطلاح سلبریتی‌های حامی شورش، سوابق فجیعی در راه‌اندازی فاحشه‌خانه‌ها، قمار، تجاوز به زنان و دختران، سوءاستفاده‌های مالی فاحش و غیره دارند که حتی به طور مبهم به محتوای پرونده سیاه آنها اشاره می‌کند. شرم آور است بدیهی است که اکثر محافل مذکور متدین، فداکار، وفادار به میهن و مردم دوستدار هستند.

سوال این است که آیا در ضرورت محاکمه و مجازات این افراد به اتهام تخریب اموال عمومی، بی احترامی آشکار به بیگانگان، مشارکت در قتل شهروندان و مهمتر از همه پایه گذاری وحشتناک تردید وجود دارد. اقداماتی که دشمن با تدارک علیه مردم این مرز و بوم انجام می دهد؟! اکنون که ده ها میلیون نفر از این میکروب های فساد و تباهی ابراز انزجار کرده و خواستار مجازات و محاکمه آنها شده اند و نهادهای ذیربط نیز بر محاکمه و مجازات آنها تاکید کرده اند، طیف مذکور به فکر تغییر چهره یک معضل افتاده است. اصرار دارد جنایات فجیع را کاهش دهید.که تا سرحد “اعتراض” مرتکب شده اند! و حتی به موجودات ناسپاس و کثیف خود هم اشاره نمی کنند که در دنیا و از چه زمانی کشتار مردم در کوچه و بازار، آتش زدن اموال عمومی، بریدن گلوی پلیس، سوزاندن قرآن، آتش زدن آمبولانس ها و… اعتراض محسوب می شوند.؟!

بیانیه وزارت اطلاعات از عمق جنایات ارتکابی و ابعاد جنایات خنثی شده و برخی از چهره های مشهور سیاسی، ورزشکاران و بازیگران حامی اغتشاشات، کشتار مردم، آتش زدن اموال در اماکن عمومی، غارتگری خبر می دهد. و به اصطلاح آنها از عاملان این جنایات جدایی ناپذیر بودند.”

دیدگاهتان را بنویسید