می خواهم نقش سردار سلیمانی را بازی کنم/ قتل مجازی شهید سلیمانی نشانه ضعف و لفاظی دشمنان است.

ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797124

محمود مقامی بازیگر نقش سردار شهید همدانی با بیان اینکه می خواهد روزی نقش سردار سلیمانی را بازی کند، گفت: ترور مجازی شهید سلیمانی نشان از ضعف و زبان دشمنان دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود مقامی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: از این مرد بزرگ کم گفته ایم. و محور مقاومت در منطقه بود.

این مسئول که نقش سرداران شهید همدانی و مهدی عراقی را بازی می کرد، گفت: می خواهم روزی در فیلمی نقش سردار سلیمانی را بازی کنم. و امیدوارم اثری که در خور او باشد توسط بزرگان سینمای ایران ساخته شود و من افتخار ایفای نقش او را داشته باشم.

وی با بیان اینکه جای خالی بزرگان اسلام همچون سردار سلیمانی در سینما و تلویزیون احساس می شود، اشراف و توجه ایشان به سینما و مسائل دیگر را داشته است، گفت: با این وجود در سینما و تلویزیون جای خالی بزرگانی چون سردار سلیمانی احساس می شود.

بازیگر سریال امام علی (ع) در خصوص الگوی نسل جوان سردار سلیمانی گفت: هر یک از ویژگی های سردار سلیمانی می تواند الگویی برای جوانان باشد. نسل جوان می توانند از هر یک از ویژگی های این سردار بزرگ الگو استفاده کنند «منافع.

محمود مقامی در ادامه بیان کرد: سردار سلیمانی مرد جنگ و خستگی ناپذیر در روزهای سخت بود، اخلاق، اخلاق و رفتار او الگوی همه ایرانیان و جوانان است.

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی ها» با اشاره به ماجرای ترور مجازی سردار سلیمانی در شبکه های اجتماعی گفت: با وجود اینکه زیاد از فضای مجازی استفاده نمی کنم اما شنیدم و دیدم که نام و عکس و حتی هر آنچه به سردار سلیمانی نسبت داده می شود مسدود است. در برخی از شبکه‌های اجتماعی این اقدام نوعی بی‌اخلاقی محسوب می‌شود که نشان از ضعف و ناتوانی دشمنان و گردانندگان این شبکه‌های اجتماعی دارد و می‌ترسند در صورت حضور شهید سلیمانی، مکتب سلیمانی در ایران و بین مسلمانان گسترش یابد. شایسته است همانطور که در تشییع باشکوه میلیون ها شهید بزرگوار شاهد محبوبیت ایشان است و با این اقدامات خصمانه راه به جایی نخواهند برد.

محمود مقامی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که در سال 1364 با تاراج به کارگردانی ایرج گدری وارد عرصه سینما شد و سپس در فیلم آتش پنهان و ارابه مرگ و می خواهم زنده بمانم بازی کرد و دادستانی شد. او همچنین در سریال امام علی (ع) و تبعیدیان و مداحی و معمای شطرنج و بیش از 30 اثر دیگر حضور داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید