مواضع هوشمندانه ایران در قبال لفاظی‌های اسرائیل / لفاظی نشان می‌دهد معادلات به نفع آنها نیست

ساعت: 08:41
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794017

رهبران با اشاره به موضع هوشمندانه ایران در مذاکره گفتند: لفاظی های رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته ای ایران نشان می دهد که معادلات میز مذاکره به نفع آن رژیم نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همایون رهبر به خبرگزاری فرانسه گفت: به گفته تحلیلگران غربی، ایران در مذاکرات اخیر در وین موفق بوده و تیم مذاکره کننده هسته ای موفق شده است کشورها را متقاعد کند که تحریم ها باید در اولویت قرار گیرد. مذاکرات هنوز حل نشده است.

وی افزود: مواضع هوشمندانه میز مذاکره جمهوری اسلامی ایران به حریف این پیام را داده است که آمریکا به عنوان مقصر اصلی شکست مذاکرات، مسئول خسارت است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: همچنین لفاظی های رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته ای ایران نشان می دهد که معادلات میز مذاکره به نفع این رژیم نیست و قصد دارد با تهدید تاسیسات هسته ای امتیاز بگیرد.

وی افزود: گفتگوهای جاری نشان می دهد که تروئیکای اروپایی با فشار رسانه ای و برخی عناصر داخلی به دنبال پروژه و تاکتیکی است تا ایران را مقصر شکست مذاکرات معرفی کند، بنابراین به جای ارائه پیشنهادات سازنده و قانونی، اسلام را مقصر بداند. جمهوری: «ایران باید روی میز مذاکره باشد.

رهبران می‌گویند: اکنون غرب بر سر دوراهی احیای برجام یا اختلاف نظر واقعی قرار دارد و بهتر است بازیگران غربی بدانند که هیاهوی رسانه‌ای مانع از موضع منطقی و مقتدرانه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران نخواهد شد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید