مجمع حامیان و حامیان شرکت های دانش بنیان/ انتخاب شعار امسال بسیار هوشمندانه و هوشمندانه بود.


ساعت: 20:59
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816819

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب شعار امسال را بسیار هوشمندانه و هوشمندانه انتخاب کردند، گفت: مجلس از شرکت های دانش بنیان حمایت و تشویق می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با بیان اینکه مجلس قانون جهش در صنعت دانش بنیان را تصویب کرد، گفت: مجلس شورای اسلامی قانون جهش در صنعت دانش بنیان را تصویب کرد.

وی گفت: با برنامه ریزی و تصویب قانون حمایت، شرکت های دانش بنیان باید از 6000 به 60000 افزایش یابد.

احمد حسین فلاحی با تاکید بر اینکه با حکم مقام معظم رهبری در انتخاب این شعار سال باید به سمت تولید و اقتصاد دانش بنیان حرکت کنیم، گفت: در کنار شرکت های دانش بنیان، شرکت های خلاق و خلاق پیش بینی شده است. شرکت‌ها «در استان‌ها خانه‌سازی خواهند شد».

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان نقش اساسی در خودکفایی کشور دارند، افزود: شرکت های دانش بنیان می توانند به سرعت دانش فنی و عملکرد آن را به ارمغان بیاورند و دانش را به ثروت.”

وی با تقدیر از رهبر معظم انقلاب در انتخاب این شعار سال گفت: این فرصت خوبی است تا همه سیاست ها و نگاه ها بر محور اقتصاد و تولید دانش باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید