حادثه تروریستی حرم رضوی نشانه زوال دشمنان اسلام است


ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820413

محمدمهدی شریفاتبار گفت: مخالفان اسلام و انقلاب به دنبال ایجاد شکاف بین صفوف متحد ملت ایران و شکاف بین اقوام و شکاف بین مسلمانان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار امشب در اجتماع طلایه داران تبلیغی نوشهر با محکومیت حادثه تکفیر در مشهد مقدس، با ابراز همدردی با شهادت جهادگران و امام جمعه مشهد، حجت الاسلام حجت الاسلام، افزود: باید حفظ کنیم. در نظر داشته باشید که این حوادث توطئه دشمنان به ویژه استکبار جهانی، اسرائیل و زورگویان آنها در منطقه است.

شریف تبار حادثه ناگوار و فاجعه تلخ تخریب حرم و بارگاه قدس رضوی و ضرب و شتم علمای جهادگر در عرصه نشر دین و معارف قرآن و اهل بیت(ع) توسط عوامل مرتبط به گروه های تکفیری، در ملاء عام و در حضور خانواده ها و زائران همسایگان امام رئوف در ماه ضیافت الهی نشانه بارز ضعف و زوال دشمنان اسلام و انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: به تمامی مزدوران جنایتکار و حامیان اصلی تروریسم جهانی نسبت به این توطئه ها و جنایات هشدار می دهیم که ریشه فرهنگ جهاد و شهادت در روح و جان ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی و… اراده و عزم به پیشکسوتان تبلیغ و خدمت: رهگذران واقعی مردم عزیز ایران اسلامی با پیشرفت انقلاب اسلامی قوی تر خواهند شد.

این مقام مسئول با تاکید بر آگاهی و بصیرت عمومی برای حفظ وحدت شیعه و سنی، گفت: بدون شک دشمنان و مخالفان اسلام و انقلاب پس از این فاجعه به دنبال ایجاد تفرقه در صفوف متحد ملت ایران و تفرقه های قومیتی هستند. در میان مسلمانان که به یاری خداوند و درایت و هوشیاری مردم فهیم، بصیر و مقاوم ایران اسلامی، این توطئه پایان نخواهد یافت و روسیه یکی از استکبار جهانی آن خواهد بود.

شریف تبار با اشاره به اهمیت منبرها و فعالیت های تبلیغی ویژه ماه مبارک رمضان گفت: امروز مبلغان به ویژه ائمه جماعات در محلات و روستاها باید برای احیای مسجد جامعه برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی تلاش کنند و از برنامه ها راضی است. داخل مسجد برای رفع مشکلات محله و روستا با تشکیل گروه های جهادی.

وی گفت: موضوعات سخنرانی باید بر اساس نیازهای امروزی به ویژه آسیب های اجتماعی محله انتخاب شود و با روحیه جهادی برای رفع مشکلات مسکن، کار و زناشویی جوانان تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید