حادثه خونین حرم رضوی نتیجه نقشه های شوم آمریکایی و صهیونیستی است/ اتحاد مسلمانان خاردار در چشم دشمنان

وی افزود: قابل توجه است که هر دو واقعه از یک منبع شیطانی تصور می شد و در هر دو مورد دشمنان به دنبال ضربه زدن به وحدت و برادری و اتحاد مسلمانان بودند.

صهیونیست ها و مستکبران در صدد ضربه زدن به وحدت مسلمانان هستند

سخنگوی ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: امروز اقشار مختلف مردم، گرایش های مختلف سیاسی و مذاهب مختلف سنی و شیعه با هم برادر هستند و در کنار هم در مقابل استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی ایستاده اند.

آیت الله عابدینی گفت: مقاومت اسلامی به برکت اتحاد و همبستگی مسلمانان با عزت و قدرت هر روز در حال پیشروی است که دشمنان را به خشم می آورد و با این گونه اعمال شیطانی، نفرت و کینه خود را ابراز می کند.

امام جمعه قزوین به قزوین گفت: این حوادث نشان از خشم صهیونیست ها و مستکبرین است که برای کشتن مسلمانان و ایجاد اختلاف به عوامل خود مدیون چنین شیطنت هایی هستند.

وی افزود: همه باید به حفظ وحدت بین مسلمانان توجه داشته باشیم و یقین بدانیم که دشمن از اینجا به بعد راه به جایی نخواهد برد همانطور که تاکنون نکرده است.

امروز زمان افول استکبار آمریکاست

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ما در دوران افول استکبار آمریکا به سر می بریم و خاک برای براندازی نظام منحوس صهیونیستی آماده است و باید یقین بدانند که نسخه قرآنی خشم خود تنها نیست. آنچه خدا گفت؛ بنابراین، دشمنان چاره ای جز مرگ در برابر خشم خود ندارند.

آیت الله عابدینی در پایان گفت: باید هر روز به وحدت و انسجام اقشار مختلف و مذاهب مختلف توجه کرد چرا که با همین انسجام و برادری است که کارها جلو می رود و دشمنان قطعا محکوم به شکست خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید