نقش وهابیت سعودی و رژیم صهیونیستی در حادثه خونین حرم رضوی / تلاش عناصر مفسد داخلی برای ایجاد ناامنی در کشور


ساعت: 12:44
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820635

حسن هانی زاده با اشاره به حادثه حرم رضوی گفت: رسانه های جمهوری اسلامی ایران باید اطلاعات دقیق ارائه دهند و اجازه ندهند عناصر مفسد داخلی که در کنار عوامل بیرونی سعی در تأثیرگذاری بر فضای امنیت داخلی دارند، برای استفاده از حوادث دردناک و دردناک ایجاد کنند. ایجاد فضای ناامنی در جامعه ایران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن هانی زاده در گفتگو با راه آرمان; وی گفت: بدون شک عوامل خارجی از جمله رژیم صهیونیستی و وهابیت سعودی در حادثه دردناک تروریستی حرم رضوی دست داشته اند و برخی از عوامل داخلی و خارجی و شبکه های معاند سعی در جریان سازی در کشور داشته اند. “

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه برخی از عناصر تکفیری از زمان سقوط دولت افغانستان و حاکمیت طالبان در این کشور وارد ایران شده اند، گفت: این حادثه نیاز به تحلیل دقیق دارد.

وی ادامه داد: عوامل و جریان ها در صدد ایجاد شرایط و جریان سازی علیه مهاجران افغانستانی هستند و شبکه های معاند نیز موذیانه تلاش می کنند تا حضور مهاجران افغانستانی را عامل این عملیات تروریستی دردناک قرار دهند. آنها با ادبیات تند و ریاکارانه خود در صدد برانگیختن ملت ایران بر ضد افغان های مقیم ایران هستند تا فضای اجتماعی در جامعه ایران بین افغان ها و مردم ایران ایجاد کنند.

هانی زاده با اشاره به مطالب فوق افزود: این اقدام یک حرکت رسانه ای سازمان یافته است که توسط عوامل داخلی انجام می شود و عوامل بیرونی طراح آن هستند و در این شرایط رسانه های جمهوری اسلامی ایران باید اطلاعات دقیق ارائه دهند و اجازه ندهند عوامل مفسد. «صاحبان خانه که در کنار عوامل بیرونی سعی در تأثیرگذاری بر فضای امنیتی داخلی دارند، از این جریانات و اتفاقات دردناک استفاده می کنند و فضای ناامنی را در جامعه ایران ایجاد می کنند.

این کارشناس سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: ایران در حال حاضر به دلیل نفوذ داعش در غرب و شرق آسیا امن ترین کشور منطقه است. و به هر حال عوامل داخلی برای نفوذ و تأثیرگذاری بر عوامل خارجی و جریان های مخالف در این فضای امن برنامه ریزی کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید