هدف وهابیت در شجاعت اهل بیت (ع) ; از ائمه بقیع تا حرم حضرت زینب (س)


ساعت: 16:44
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837849

امام جمعه موقت اصفهان گفت: هدف وهابیت این بود که جسارت حمله به ائمه(ع) را داشته باشند زمان و استقامت فرزندان انقلاب اسلامی نقش آنها در هم شکست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله محمد تاکی مقام معظم رهبری به مناسبت هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه (ع) در باکو در گفت و گو با صاحب نیوز گفت: سال 1344 هجری شمسی باعث تخریب قبرستان شد. و معابد ائمه (ع) از جمله قبور امام حسن مجتبی (ع)، امام سجاد (ع)، امام محمد باکر (ع) و امام صادق.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: این جنایت بزرگ با قرائت فتواهای 15 مفتی مدینه منوره، ممنوعیت اجماع سازی بر قبور و لزوم تخریب قبرستان بقیع توسط وهابیت افراطی و با حمایت آل. رژیم سعودی به نام دین.

وی با اشاره به موضع اهل بیت در مورد عصمت و طهارت در میان اهل سنت گفت: این جنایت توسط برخی تندروها انجام شده و جامعه اهل سنت با قبور ائمه مشکلی ندارند و عاشق اهل بیت(ع) هستند. شاهدان عظیم اربعین حسینی این است که 20 میلیون نفر و حتی بیشتر با مذاهب مختلف از غیر مسلمان مانند مسیحی و زرتشتی گرفته تا شیعه و سنی همگی برای نشان دادن ارادت و اطاعت از اباعبدالله به کربلا می روند.

مقام معظم رهبری فرمودند: هدف وهابیت پیروی بود. او در آب بود.

وی افزود: امیدواریم با احراز شرایط به یاری خداوند بهترین حرم های ائمه معصومین(ع) را در قبرستان بقیع بسازیم و این مکان بار دیگر پناهگاه مومنان باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید