توسل به حضرت زینب (سلام الله علیها) دلم را آرام کرد/ مدافعان حرم یادگار شجاعت پدرم هستند.

ایام فاطمیه امسال با حضور شهدا رنگ و بوی دیگری دارد و چشمان دو خانواده شهید قسوینی سالها بعد با دیدن عزیزانشان در سفر و دلهایشان روشن شد.

شهید صفرعلی فیض بیگدلی یکی از شهدای مفقودالاثری است که پیکر پاکش پس از 38 سال با آزمایش DNA شناسایی شد و اکنون پس از سال ها خلأ، دختر این شهید بزرگوار تنها یادگارش می تواند پیکرش را در آغوش بگیرد. با او از سالها رنج و انتظار صحبت کنید.

مقدس فیض بیگدلی دختر شهید «صفرعلی فیض بیگدلی» در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ وی گفت: من تازه به دنیا آمدم مادرم را از دست دادم و پدرم تمام زندگی ام شد و در سن 14 سالگی به شهادت رسید.

وی افزود: سالها دوری از پدرم سخت بود، به خصوص که خواهر، برادر و مادری نداشتم که تنهایی و غمم را با آنها در میان بگذارم و فقط توسل به حضرت زینب(س) بود. ) قلبم را آرام کن هرگاه از غیبت پدر ناراحت می شدم و گریه می کردم از این بانوی بزرگ اسلام التماس می کردم که در قلبم صبر کند.

فرزند شهید فیس بیگدلی گفت: وقتی جنگ با داعش شروع شد با دیدن شهدای مدافع حرم خیلی راحت شدم چون با خودم گفتم پدرم مدافع وطن بود و آنها مدافعان حرم هستند که دنباله رو بودند. نمونه شهدای مطهر . .

وی با اشاره به سال های دوری از پدرش گفت: در تمام این سال ها که عید نوروز نزدیک می شد چشمانم به در دوخته شده بود و عشق پدرانه می خواستم که با تولد فرزندانم کم کم التیام می یابد.

فیض بیگدلی می گوید: «به پدرم خیلی وابسته بودم. او پاسخ داد: دخترم، این را نگو. چون قرار است در این عملیات بمیرم.» و این آخرین ملاقات ما بود.


cf8e8cd5 22be 4072 80b2 7a8212371de5 خبر خاکستری


وی خاطرنشان کرد: پدرم مرد مهربانی بود که برای رفع مشکلات روستاییان پیشقدم بود و مردم به عنوان یک فرد مورد اعتماد به سراغش می آمدند.

دختر شهید گفت: در این سه ماه که خبر شناسایی پدرم را شنیدم دلتنگی و بی تابی ام بیشتر شد; اما هر بار که عکسش را در آغوش می گیرم احساس می کنم کنارم است و احساس آرامش می کنم.


باید بگویم؛ شهید صفرعلی فیض بیگدلی اول آبان ماه سال 1309 در روستای زاغ از توابع شهرستان هدبنده استان زنجان دیده به جهان گشود.

این شهید والامقام در هفتم اسفند ماه سال 62 در جزیره ماینون عراق به شهادت رسید و هیچ اثری از پیکر وی به دست نیامده است. پس از انجام آزمایش DNA مشخص شد پیکر مطهرش در سال 1395 به عنوان شهید گمنام در شهرستان میامی استان سمنان به خاک سپرده شده است.

پدر، مادر و همسر شهید فیض بیگدلی در قید حیات نیستند و تنها دختر 53 ساله این شهید مدافع حرم باقی مانده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید