ابلاغ پیام عاشورا مهمترین رسالت حضرت زینب (سلام الله علیها) بود.


ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890849

مهدی پور با اشاره به رسالت حضرت زینب(س) به مناسبت عاشورا گفت: ابلاغ پیام عاشورا مهمترین رسالت حضرت زینب(س) است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، فرشاد مهدی پور ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و سالروز شهادت سرمی که در گلزار شهدا برگزار شد، اظهار داشت: بروجرد شهر بزرگان و سرافرازانی چون آیت الله بروجردی (ره) است. ره)، جعفری و شهدایی چون شهید بروجردی و او شهید صارمی است که مایه افتخار این کشور است.

وی افزود: در مرداد 1356 که خبر مزارشریف اعلام شد، در آن روز از سرنوشت دیپلمات ها و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، حیرت، نگرانی و بلاتکلیفی وجود داشت. علناً اعلام شد و رهبران در این مراسم شرکت کردند و بر پیکر شهدا بوسه زدند.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد تصریح کرد: این حادثه که در دنیا به آن رسیدگی شد، نقطه شروع آن روز به نام خبرنگار بود و ما در آن روز یک خبرنگار بین المللی را از دست دادیم، خبرنگاری که در کشور دیگری خبر تولید می کرد. به شهادت رسید.

مهدی پور با اشاره به بعثت حضرت زینب(س) به مناسبت عاشورا گفت: این روزها که در محرم هستیم و مصادف با روز خبرنگار هستیم، یادی از بعثت حضرت زینب(س) در کربلا می کنیم. که در سال 60 هجری توسط حضرت زینب (س) انجام شد، با مشکل مواجه شد و در همه مواقعی که اسیران جنگی بودند، اگر حضرت زینب (سلام الله علیها) نبود از عاشورا چیزی عایدمان نمی شد. این راه را طی می کند و ابلاغ پیام عاشورا مهمترین رسالت حضرت زینب (سلام الله علیها) است.

وی با اشاره به بسته حمایتی خبرنگاران گفت: بسته حمایتی که هفته گذشته ابلاغ شد برای تقویت حوزه رسانه و همچنین تضمین اشتغال و بقای شغل توسط دولت اجرایی شد و لایحه ای برای نظام حرفه ای خبرنگاری تهیه شد. این یک جستجوی دو دهه ای است که می تواند اکثر مشکلات را حل کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید