عاملان حمله تروریستی حرم رضوی جریان های صهیونیستی هستند/ تلاش دشمن برای اختلاف افکنی بین ملت های ایران و افغانستان


ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821172

حجت الاسلام پیمان فر با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد شکاف در جامعه اسلامی، گفت: عاملان حادثه تروریستی حرم رضوی با جریانات صهیونیستی مرتبط هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام نصرلا پیمان فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با صبح توس در خصوص حادثه تروریستی حرم رضوی گفت: آنچه مشخص است عاملان این حادثه تروریستی جریان های صهیونیستی هستند.

وی افزود: زمانی که دشمنان از جریان مقاومت در منطقه ناامید می شوند باید بتوانند در جامعه اسلامی بین شیعه و سنی یا بین ملت های ایران و افغانستان شکاف ایجاد کنند بنابراین دست به این اقدامات تروریستی زده اند.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس ادامه داد: این حوادث تروریستی از جمله اقدامات کور دشمنان نظام اسلامی است و در امپراطوری وسیع دشمن در فضای مجازی سعی در جلب اذهان مردم دارند. “

وی افزود: کسانی که تریبون دارند و با مردم ارتباط برقرار می کنند باید مراقب باشند که این اقدامات وحدت جامعه مسلمین را بر هم نزند، بلکه موجب انسجام بیشتر شود.

حجت الاسلام پیمان فر خاطرنشان کرد: اهداف دشمن از این اقدامات تروریستی روشن است و حفظ خون شهید برای پایبندی به راه و آرمان های شهدا مسلم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید