مجازات عاملان در حرم رضوی / ناامید کردن مردم مهمترین حمله ترکیبی دشمن


ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820415

دو تن از سران طوایف سیستان و بلوچستان با محکومیت شدید اقدامات ناجوانمردانه اشرار در شهادت روحانیت در حرم مطهر رضوی گفتند: هرکس قصد تفرقه افکنی بین مسلمانان را داشته باشد قطعا کافر و نوکر آمریکا و اسرائیل است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا شاهوزی از سران عشایر سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، اقدامات بزدلانه اشرار و شهادت دو روحانی را به شدت محکوم کرد و گفت: مقاومت و در مقدس ترین زمان ها و مکان ها؛ بار دیگر فرزند خود را نشان داد و در ماه مبارک رمضان اقدامی وحشیانه در حرم رضوی انجام داد که منجر به شهادت چند تن از روحانیون و سربازان اسلام و مکتب ولایت شد.

وی افزود: این اقدام بخشی از نقشه و توطئه شوم رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار بود که به دنبال شکست های شرم آور در منطقه به ویژه در عراق، سوریه، یمن، افغانستان و پاکستان بود تا یک جبهه مقاومت را تحت الشعاع قرار دهد. تکفیری ها و جذب مزدوران تروریست و حمله به روحانیت شیعه و سنی به دنبال شعله ور کردن آتش اختلاف و اختلافات قومیتی و مذهبی برای رسیدن به اهداف شوم خود در منطقه و منحرف کردن افکار عمومی از رسوایی هستند. شکست پراکندگی منطقه و جلوی مقاومت

مدیر دبیرخانه ایلات و عشایر سیستان و بلوچستان افزود: از مردم.

جهاد تبیینی، تصمیم بر غلبه بر دشمنان

وی تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی و رهبر جبهه جهانی مقاومت در 22 بهمن 1392 فرمودند «تهاجم دشمن تهاجم ترکیبی است و ابعاد مختلف آن را تبیین کردند». ناامیدی مردم یکی از اجزای این پرخاشگری ترکیبی است. در این راستا باید به دستور رهبر معظم انقلاب بر اساس «تبیین جهاد» در مقابل دشمن عمل کنیم.

رئیس طایفه گفت: حادثه شوم سوم رمضان در حرم مطهر رضوی بی شک ادامه حمله تروریستی هفته گذشته در گلستان و کشته شدن دو تن از علمای اهل سنت استان و برای از بین بردن صفوف متحد اقوام و اقوام است. جوامع ساکن در آن ربطی به ملیت، زبان و قومیت خاصی ندارد، دلیل حادثه حرم رضوی غیرمذهبی است، یک ملت و قومی از هر ملیت، مذهب و قومیت.

وی ادامه داد: این گونه جنایات جز با اراده و چراغ سبز شیطان بزرگ آمریکایی و صهیونیست های خونخوار از سوی گروه های تکفیری و خودخوانده استکبار جهانی صورت نمی گیرد.

شاهوزی ارتباط کشتار و شهادت روحانیت در حرم رضوی را به موضوع اخیر حضور بانوان در ورزشگاه مشهد مقدس، مرتبط دانستن مشکلات اقتصادی کشور را به نارضایتی گسترده مردم از روحانیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست. ایران و کشورهای همسایه تنها بخشی از اهداف راهبردی آمریکاست که همگان باید هوشیار، بصیر و آگاه به این عرصه باشند تا شاهد یأس، شکست و ناامیدی این خصلت خبیث و سفیهان مستکبر باشند.

اتحاد و برادری مسلمانان خاردار در نزد دشمنان نظام و انقلاب

مولوی عبدالواحد توحیدی پور شیران زی امام جمعه و رئیس قهوه خانه های بلوچی شهرستان سرباز با محکومیت این اقدام وحشیانه گفت: از دیدگاه ما هرگونه هتک حرمت و نمازگزاران رضوی محکوم است.


وی افزود: این اقدام وحشیانه در ماه مبارک رمضان که کشتار و خونریزی در آن ممنوع است گناهی نابخشودنی است که از مسئولان درخواست داریم هر چه سریعتر این جنایتکاران را مجازات کنند.


رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه اهل سنت قلب اهل بیت(ع) را دارند، خاطرنشان کردند: همه باید با حفظ وحدت و همبستگی مانند همیشه هوشیار باشیم تا توطئه های دشمنان را شکست دهیم زیرا این اتحاد و برادری خاردار است. چشم دشمنان نظام و این یک انقلاب است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید