مهمترین هدف استکبار جهانی ناامید کردن مردم از پیشرفت کشور است


ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901540

سجادی فر گفت: استکبار جهانی به رهبری آمریکا و اسرائیل غاصب در جنگ تحریم و استفاده از انواع توطئه ها علیه ملت ایران شکست خورده و به دنبال نارضایتی و دلسردی مردم از پیشرفت کشور است، اما حضور مردم در صحنه های حساس کشور همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هاشم سجادی فر، استاد دانشگاه علوم پزشکی تربت جام در گفتگو با صبح توس؛ وی بیان کرد: در هفته های اخیر به بهانه درگذشت خانم مهسا امینی شرایطی در کشور ایجاد شده که بررسی آن سناریویی را نشان می دهد که استکبار جهانی به رهبری استکبار جهانی و در راس آن استکبار جهانی طراحی کرده است. آمریکا و اسرائیل غاصب برای ناامید کردن مردم از پیشرفت.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی به رهبری آمریکا و اسرائیل غاصب در جنگ تحریم و استفاده از انواع توطئه ها علیه ملت ایران شکست خورده و به دنبال نارضایتی و ناامیدی مردم نسبت به پیشرفت کشور است، اما حضور مردم در صحنه های حساس کناری همیشه بی طرف است او توطئه گر دشمنان بود.

استاد دانشگاه علوم پزشکی تربت جام تصریح کرد: دشمن این وضعیت را نمی پسندد زیرا بیش از 40 سال است که در اشکال مختلف و در قالب کودتا علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توطئه و قیام می کند. جنگ، تحریم، شورش و تهاجم فرهنگی و به اشکال مختلف کشور را تحت تأثیر قرار داده است، اما هرگز موفق نبوده و تجربه های فراوانی از ناکامی ها در برابر ملت ایران داشته است.

سجادی فر خاطرنشان کرد: دشمنان معتقدند و اذعان دارند که نظام اسلامی ایران امروز از قدرت، اقتدار و پایداری برخوردار است و اقدامات دشمن در جهت جلوگیری از گسترش و گسترش انقلاب در منطقه و مهار آن است. حرکت کرده اند و قصد دارند با نارضایتی و ناامیدی مردم از پیشرفت و کارآمدی نظام، شرایطی را برای مخدوش کردن اقتدار کشور ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه همواره توطئه های دشمنان را خنثی می کرد، گفت: این بار مردم با حضور به موقع در صحنه، دسیسه های دشمنان خارجی و داخلی را خنثی کردند و اجازه ندادند کشوری که توسط چند شورشی ویران می شود. به هرج و مرج تبدیل می شود

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید