حل مشکلات و تلاش برای مضاعف کردن سرعت پیشرفت کشور از مهمترین رسالت های دولت است.


ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904428

رئیس جمهور حل مشکلات و خدمت به مردم را مهم ترین رسالت دولت می داند و تلاش کرد سرعت پیشرفت کشور را دوچندان کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور حل مشکلات و خدمت به مردم و تلاش برای مضاعف کردن سرعت پیشرفت کشور را مهمترین رسالت دولت دانست و تاکید کرد: در مسئولیت ها و مأموریت های اصلی نباید هیچ مشکل و موضوع فرعی انجام شود. نهادهای دولتی

رئیس جمهور کنترل بازار را یکی از مهمترین وظایف نهادهای ذیربط برشمرد و تصریح کرد: ساخت سامانه های هوشمند توزیع کالا و نظارت بر بازار از اقدامات بسیار مفید، مثبت و موثر است، اما برای تأثیر بهتر علاوه بر استفاده از تیم های نظارتی حرفه ای و واجد شرایط ضروری است. کار باید توسط ارشدترین افسر واحد مربوطه پیگیری شود.



وی انجام به موقع کارها و عدم تاخیر را بدیهی ترین راه برای اقتدار در کشور توصیف و تصریح کرد: کار و تلاش مضاعف مسئولان در حوزه مسئولیت خود بهترین راه مقابله با دشمنی است که امروز مایوس شده است. با ناآرامی در خیابان ها و به دنبال بهانه ای برای ایجاد نارضایتی است.

رئیسی با بیان اینکه اقدامات و تلاش های ابتکاری و امیدوارکننده زیادی در کشور انجام شده و خواهد بود، ارتباط هنری این اقدامات را دلیل اعتماد و امیدواری مردم به آینده کشور می داند و از رسانه ها به ویژه ملی خواست. رسانه ها، این دستاوردها را به درستی تبیین کرده و اقدامات امیدوارکننده ای برای مردم و افکار عمومی انجام دهند.



رئیس جمهور کسب مدال جهانی مهارت را برای یک زن ایرانی در تداوم دستاوردهای بانوان ایرانی در عرصه جهانی مایه مباهات دانست و بر لزوم ارتقای مهارت آموزی در بین جوانان کشور تاکید کرد.

رئیسی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم توجه بیشتر به نیازهای مردم به ویژه فعالان اقتصادی در استفاده از بسترهای اینترنتی تاکید کرد و از متولیان امر خواست تمام تلاش خود را برای تقویت و ارتقای اثربخشی بسترهای ارتباطی داخلی به کار گیرند. تا پاسخگوی همه نیازهای مردم باشد

دیدگاهتان را بنویسید