اجازه گسترش استکبار جهانی را نمی دهیم/ مسئولان برای پیشرفت کشور و حل مشکل مردم تلاش کنند.


ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843767

علی معلمی با تاکید بر اینکه اجازه گسترش استکبار جهانی را نمی دهیم، گفت: جنگ روانی علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط جوانان انقلابی خنثی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله علی معلمی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در حرم امام خمینی (ره) در جمع مشتاقان استان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به موارد زیادی اشاره کردند. نکات کلیدی و حساس به چشم انداز کشور و معادلات جهانی توجه شود و همه باید به توصیه های جامع عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به صراحت فرموده اند که نباید اجازه داد با انقلاب همذات پنداری کنند و حقایق انقلاب را خدشه دار کنند، افزود: در 43 سال گذشته انقلاب همچنان آرمان ها را به بهترین شکل حفظ می کنند. شرایط سخت است و با توصیه رهبری امروز همه باید برای دفاع از حقیقت انقلاب بیشتر در صحنه باشند.

امام جمعه شهرستان قمشهر با یادآوری فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نگذارید یاد امام در جامعه کمرنگ و مخدوش شود، یادآور شد: خودشان هیچ گاه گلایه نکرده اند و با وجود کهولت سن اظهار خستگی نمی کنند و ما هم اظهار خستگی نمی کنیم. این روحیه امام را امروز در رهبر معظم انقلاب ببینید.

معلم با بیان اینکه جنگ روانی علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید توسط جوانان انقلابی خنثی شود و نباید اجازه گسترش استکبار جهانی را داد، گفت: رهبر فرزانه انقلاب نیز صریحاً دروغ گفتند. فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کنید و اجازه ندهید جنگ روانی کشور را تحت تأثیر قرار دهد و با توجه به منویات رهبری امروز همه افراد جامعه باید با زیاده خواهی و دروغگویی دشمن مقابله کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایران اسلامی و انقلاب هرگز به بن بست نمی رسد و امام راحل نیز گفت: دشمنان نمی توانند انقلاب را از بین ببرند و با کارشکنی هایی که انجام می دهند فقط افزایش می دهند حقوقدانان در گردهمایی حزب الهی حاضر در بارگاه امام راحل بر این موضوع تاکید کردند و گفتند اجازه ندهید دشمنان وانمود کنند که کشور به بن بست رسیده است.

معلم وحدت امت اسلامی در کشور را بهتر از همیشه خواند و گفت: امام راحل تاکید کردند که امت انقلابی ایران بهتر از امت اولیه اسلام است و امروز همه مسئولان انقلابی کشور باید برای پیشرفت و توسعه تلاش کنند. راه حل و البته برای ادامه این راه دشوار همچنان نیازمند حمایت مردمی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید