حادثه حرم رضوی بخشی از سناریوی صهیونیستی آمریکایی است


ساعت: 15:45
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820418

محمد باکر محمدی لائینی با اشاره به شهادت حاج اسلام اصلانی و دری در حرم رضوی گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمد باکر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه مرکز مازندران با تاکید بر ضرورت زندگی بدون گناه و سبکی که خداوند می پسندد، اظهار داشت: به فرموده امام بکر (ع) هرکس که یاد مرگ می کند باید زاهدانه زندگی کند. در جهان به حلال و راضی است و برای طولانی شدن عمر خود را به آب و آتش نمی زند.

خطیب جمعه سری با بیان اینکه به همه شما نمازگزاران و خودم را به تقوا سفارش می کنم. وی افزود: هیچ چیز بهتر از تقوا نیست و با تقوا می توان به همه چیزهای خوب رسید.

محمدی لائینی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم، بر استفاده خوب از این ماه و استفاده از فرصت های موجود تاکید کرد و خاطرنشان کرد: در این ماه دعاهای زیادی در دسترس داریم که می گوید چه کسانی حوصله خواندن دارند، اولا این دعاها مثل غذای سر سفره است این است و هر چقدر وقت دارید بخوانید، ثانیا کافی است با خدا یکی باشید و دلتان فریبکار و پاکیزه نباشد و ضمانتش این است که در بهشت ​​هستید. .

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: خوب است در این ماه از فرصت مسجد و قرآن استفاده کنیم، مساجد باید مبنای قرآن باشند، نکته بعدی توجه به مهندسی است. از تلاوت

امام جمعه ساری به سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) اشاره و اعلام کرد: این بانو در تاریخ اسلام از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است. این بانو و ابوطالب دو یاران جدی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم بودند که همواره زنان و مال آنان را تشویق و دلداری می دادند. او تماماً خود را وقف پیامبر(ص) رواج دین کرد.

وی کمک بیش از 700 میلیارد تومانی خیرین مازندرانی را طی دو سال گذشته برشمرد و گفت: از حضرت خدیجه (س) درس آموختند، اما مهمتر از این خدمات علم، معرفت و اطاعت از این بانوی حق است. نبوت در لحظه وفات «او خود نمی خواست از پیامبر بخواهد لباسی را که با آن نماز می خواند بر تن او بپوشد تا خود را از عذاب قبر حفظ کند و این پیام را از طریق دخترش به همسرش داد.

محمدی لائینی ادامه داد: سالگرد شهادت چهار شهید; علامه سید محمد باقر صدر و خواهرش بنت الهدی که در شکنجه گاه صدام به شهادت رسیدند و شهید سید مرتضی آوینی سید اهل قلم و بنیانگذار روایت حماسه که روز شهادت ایشان را روز هنر انقلاب اسلامی نامیده اند. هنر در اختیار دینی است که او می سازد.

امام جمعه ساری ضمن تجلیل از هنرمندان گرانقدر و مؤمن گفت: برخی از هنرمندان از ارزش ها غافل هستند و در رفتار شخصی خود به انقلاب اسلامی توجهی ندارند که ما از آن گلایه داریم. بازیگر فیلم های مزین به ارزش های دینی باید باور داشته باشد.»

وی به سالروز شهادت سرلشکر صیاد شیرازی اشاره کرد و ادامه داد: هفته آینده نیز سالروز سقوط صدام با سقوط بغداد و سالروز قطع روابط سیاسی آمریکا و ایران است. دنیا به دنبال قیام و آشوب است، حمله به پاکستان، حوزه علمیه، طلاب گلستانی و طلاب در حرم رضوی که تاکنون منجر به شهادت دو نفر شده است، شهید اصلانی از جهاد نظامی به جهاد فرهنگی رفته است. هزاران مشکل برای کاهش رنج محرومان ایستاد.

محمدی لائینی گفت: و در استان ما نیز جهادگران در عرصه های مختلف سنگ تمام گذاشته اند. مؤمن باید همیشه در جهاد باشد. حرمت حرم رضوی را زیر پا گذاشتند. ما این را محکوم می کنیم و آن را متعلق به آمریکا و صهیونیست ها می دانیم و با صدای بلند شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید