جمهوری اسلامی نیروی بلامنازع منطقه است/ تروریست حادثه حرم رضوی تحت تاثیر افکار تکفیری قرار گرفت.


ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821749

حجت الاسلام شفیعی گفت: دشمن همه تجهیزات و آبروی خود را برای تعمیق این جنگ به منصه ظهور رسانده است و آن هم به این دلیل است که جمهوری اسلامی در جایگاه قدرت بلامنازع منطقه ای قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; خجت الاسلام شفیعی مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی شب گذشته در گفت و گو با رسانه ها گفت: این جنگ ترکیبی و شناختی از ابتدای انقلاب اسلامی بوده و این جنگ همه جانبه ادامه داشته اما شدت و عمق آن ادامه داشته است. در سال های اخیر افزایش یافته است.”

وی به شدت این جنگ در سال های اخیر اشاره کرد و افزود: دشمن تمام ستاره ها، سرمایه ها، امکانات و تجهیزات خود را برای تعمیق این جنگ به میدان آورده است و این به این دلیل است که جمهوری اسلامی در موضع قدرت بلامنازع قرار دارد. ” در منطقه

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به حادثه تروریستی حرم رضوی گفت: یک افغان ازبک تبار در سال 94 وارد کشور شد و پس از یک سال اقامت در اصفهان به استان سیستان و بلوچستان بازگشت و قصد ورود به حوزه های علمیه را داشت اما و در نهایت به افغانستان بازگشت اما در سال 1377 با ویزای پزشکی وارد کشور شد و در یک شرکت کشتیرانی در حومه مشهد مشغول به کار شد.

وی افزود: پس از بررسی تمامی شواهد و سناریوها و ارزیابی ها مشخص شد ضارب تحت تاثیر افکار گروه های تکفیری بوده و به صورت خودجوش این حمله تروریستی را در حرم رضوی انجام داده و دو تن از بهترین دانشمندان جهادگر را به هلاکت رسانده است. مشهد «این گواه است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با بیان اینکه حادثه تروریستی حرم رضوی بخشی از یک جریان افراطی بوده است، گفت: تعداد اتباع غیرمجاز شناسایی و دستگیر شده در سال گذشته نیز 64 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: دستگاه اطلاعاتی کشور و استان مستقل از جریانات و جریانات حزبی و گروهی است و به دنبال تامین امنیت و منافع ملی در راستای منافع مردم و نظام است، لذا اعتقاد راسخ داریم که ارتباط عمیق رسانه ای با ولایی. رسانه ها به تحقق این امر کمک خواهند کرد.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید