فرمانده نیروی قدس سپاه: جمهوری اسلامی به دنبال مزدوران نیست ایران به کسی که گوش کند سلاح و پول نمی دهد / انتقال قدرت از غرب به شرق آغاز شده است / نگران جمهوری آذربایجان نباشید وضعیت تحت نظارت است. اتفاق خاصی نخواهد افتاد

فرمانده نیروی قدس سپاه: جمهوری اسلامی به دنبال مزدوران نیست  ایران به کسی که گوش کند سلاح و پول نمی دهد / انتقال قدرت از غرب به شرق آغاز شده است / نگران جمهوری آذربایجان نباشید  وضعیت تحت نظارت است.  اتفاق خاصی نخواهد افتاد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به دنبال مزدور نیست، گفت: ایران به کسی که گوش کند سلاح و پول نمی دهد. بلکه جای مردانگی است و آبرو و مردانگی تولید می کند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیش بینی 25 ساله رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی محقق نمی شود، گفت: اسرائیل اکنون به نقطه ذلت رسیده است. جایی که دور آن را سیم ها و رادارها احاطه کرده اند، طوری قرار داده شده که هیچ کس وارد فضای شخصی او نشود.

به گزارش «انتخاب» به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سردار اسماعیل کائانی در نشست عمومی نمایندگان طلاب که در محل سالن اجتماعات سالن اجتماعات حوزه علمیه علیمه قم برگزار شد، گفت: دو واژه «مقاومت» و «بسیج» از واژه اینها فراموش شده بودند که انقلاب اسلامی آنها را احیا کرد.

وی بیان کرد: مقاومت یکی از مشکلات زیرساختی مسلمانان است که با وجود چنین ویژگی می توانند کار را انجام دهند و بدون آن یا در راه خسته می شوند یا مسیر را تغییر می دهند.

فرمانده سپاه قدس خاطرنشان کرد: امام راحل بعد از انقلاب اسلامی راه عزت و سربلندی را برای جامعه اسلامی گذاشت که باید برای حفظ ارزش های خود ایستادگی و مقاومت کنیم.

قاآنی گفت: اگر کسی از ما بپرسد که بالاترین دستاورد جنگ چیست، من اعلام می کنم که بالاترین دستاورد جنگ انسان سازی است. امام راحل جنگ را به دانشگاه سازندگی مردان تبدیل کردند و مردانی که در جنگ به وجود آمدند در هیچ دانشگاهی ساخته نشدند.

وی با اشاره به تقابل های ایران با اسرائیل گفت: ایران اسلامی مدافع مظلوم است و از اتفاقات مهمی حمایت کرده است اما امروز اسرائیل ذلیل شده است.

قاآنی تصریح کرد: امروز به حول و قوه الهی و به برکت نهضت جمهوری اسلامی و رشد فرزندان اسلام در زیر سایه فرهنگ مقاومت چند روزی بیش از 30 عملیات در کرانه باختری انجام می شود. وی اظهار داشت: قبل از تسلیح کرانه باختری هر سال به اندازه انگشتان هر دو دست عملیات انجام نمی شد. اما امروز جوانان غیور فلسطینی از این فرهنگ درس می گیرند که در تمامی عملیات ها شاهد شهادت هستند. اما با جدیت وارد میدان می شوند و از شهادت نمی ترسند.

فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه قدس هدف نهایی نیست؛ بلکه قدس یک هدف میانی است، گفت: امروز جوانان فلسطینی رژیم صهیونیستی را ذلیل کرده اند و این رژیم جنایتکار هرگز تا این حد تحقیر نشده است.

قاآنی گفت: الحمدلله کلمه مقدس مقاومت کلمه ای است که دشمنان سرسخت اسلام آن را به رسمیت می شناسند و جالب است بدانید که ایشان اصل مقاومت را به عبارت دیگر در اصول جنگ خود اضافه کرده و کارشناسان نظامی می نویسند که در میدان جنگ پیروز می شود. این است که باعث مقاومت بیشتر می شود و اسلحه و پول پیروزی نمی آورد.

وی خاطرنشان کرد: عمده تحولات امروز منطقه ریشه در مقاومت دارد و هر روز آمریکا از روز قبل عقب می نشیند و افول می کند که نشانه های آن نمایان است.

فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند جوانان فلسطینی در بیت المقدس نماز می خوانند و به خواست خدا این بیانات رهبر انقلاب محقق می شود و با مقاومت و تشکیل یک جبهه خاتمه می یابد. بسیج جهانی سربازان جهان اسلام.

کانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به دنبال مزدور نیست، تصریح کرد: ایران به کسی که گوش کند سلاح و پول نمی دهد. بلکه جای مردانگی است و آبرو و مردانگی تولید می کند.

فرمانده سپاه قدس ادامه داد: سفر رئیس جمهور کشور به سوریه به همراه وزرا و حضور وی در دمشق نشان دهنده اقتدار و موفقیت بزرگ جمهوری اسلامی ایران است که همگان به آن اذعان دارند.

کانی تصریح کرد: چند روز پیش رئیس اتحادیه عرب اعلام کرد که «بشار اسد در جنگ پیروز شد و اخراج سوریه از اتحادیه عرب یک اشتباه بود» و همه این پیروزی ها ناشی از مقاومت بوده است.

وی با اشاره به نبرد جمهوری اسلامی ایران با داعش گفت: جمهوری اسلامی در خارج از مرزهای خود با منطق درست با دشمن می جنگد و نگذاشت این دشمنان وارد جمهوری اسلامی ایران شوند و اگر فرهنگ غنی نظام اسلامی و تجربه جنگ و ایثارگران از آنجایی که سردار سلیمانی به زمین نخورده بودند، هیچ لشکری ​​در دنیا نتوانستند با آنها برابری کنند.

فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: جمهوری اسلامی تحت فشار و مشکلات است. اما محکم می ایستد و وقار خود را حفظ می کند و در میان مشکلات قدم به قدم جلو می رود.

کاآنی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام قدرتمند و با عزت و احترام است و امروز همه از آمریکا و اسرائیل گرفته تا ناتو و دیگران برای نابودی جمهوری اسلامی بسیج شده اند.

فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: نتیجه مقاومت مردم در صحنه های مختلف عزت و احترامی است که برای جمهوری اسلامی ایران قائل شده است.

وی خاطرنشان کرد: انتقال قدرت از غرب به شرق آغاز شده است و در این انتقال کشوری مانند چین وارد شده است که تا سال 2032 نمی خواست وارد این انتقال قدرت شود و تنها به دنبال مشکلات اقتصادی بود که این یکی از نشانه های انتقال قدرت از غرب به شرق است و در این انتقال قدرت جمهوری اسلامی باید جایگاه خود را پیدا کند و حول قدرت الهی جایگاه خود را پیدا کند.

فرمانده سپاه قدس همچنین تصریح کرد: قدرت فکری مردم در اختیار روحانیت است و روحانیت قدرت گسترش و تبیین خط فکری مقاومت در جامعه را دارد.

کائانی در بخشی دیگر از سخنان خود در پاسخ به این سوال که موضع ایران در قبال تحرکات آذربایجان چیست؟ وی گفت: نگران آذربایجان نباشید و اوضاع در حال رصد است و اتفاق خاصی نمی افتد.

فرمانده سپاه قدس در پاسخ به سوالی درباره یمن خاطرنشان کرد: وضعیت جبهه مقاومت در یمن بسیار خوب است و جنگ بسیار خوبی را در پیش گرفته اند. اما ایران اسلامی از تصمیم خود در خصوص جنگ یمن حمایت کرد و در آن مداخله نکرد.

قاآنی در پاسخ به این سوال که چه زمانی انتقام خون سردار سلیمانی گرفته می شود، تصریح کرد: بخشی از سخنان رهبر انقلاب برای انتقام خون حاج قاسم به عنوان اخراج نیروهای نظامی آمریکایی از منطقه انجام شد. اما سبک جمهوری اسلامی ایران مناسب است و انتقام خواهد گرفت و امروز زندگی برای کسانی که این کار را کردند سخت است.

وی به یکی از روحیات حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم با روحیه مخلص خود بزرگ شد و همه باید در این راه از او بیاموزند و ادامه دهند.

فرمانده سپاه قدس در پاسخ به این سوال که روحانیت چگونه می تواند به سپاه قدس کمک کند، تصریح کرد: آموزش مقاومت از جمله کارهایی است که روحانیت می تواند به خوبی انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید