22 بهمن روز عزت و اقتدار ایران است/ جمهوری اسلامی قدرت بلامنازع جهان است


زمان: 09:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807510

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: 22 بهمن ماه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار ایران اسلامی را جشن خواهیم گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز گفت: با وجود همه توطئه ها و اقدامات خصمانه دشمنان انقلاب اسلامی، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار ایران اسلامی را در بهمن ماه جشن خواهیم گرفت. 13.”

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز صلابت و عزت ایران اسلامی در سراسر جهان تحت الشعاع قرار گرفته و تحت تاثیر اهداف راهبردی ایران اسلامی از مدیترانه تا دریای سرخ قرار گرفته است. تکذیب کرد.

وی گفت: قدرت انقلاب اسلامی شنیدن زمزمه اذان از کاخی است که روزگاری صاحبان آن مخالف دین و دین بودند توسط سردار سلیمانی و رئیس جمهور ایران اسلامی.

عیسی زاده گفت: نقطه قوت انقلاب اسلامی این است که در دنیایی که هیچکس اجازه ندارد به آمریکا بگوید، سربازان آمریکایی باید در مقابل قهرمانان ناوگان سپاه زانو بزنند و ذلیل شوند.

وی با بیان اینکه انقلاب و ملت ایران اسلامی در این چهار دهه به سلامت از همه دروازه ها و هزارتوهای سخت عبور کرده است، گفت: دشمنان، معاندین، خائنان و نفوذی ها در این چهار دهه تمام تلاش خود را به کار بسته اند. و افرادی استخدام شدند، اما صبور، نجیب و همیشه سر صحنه و قهرمان ایران اسلامی، به پشتوانه ولایت و به برکت رهبری فرزانه مقام معظم رهبری، همه گردنه های سخت را طی کردند. ; دست عوامل نفوذ و نفاق و دشمنان را قطع خواهیم کرد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علیرغم همه اقدامات خصمانه دشمنان، مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: آنها برای تداوم انقلاب اسلامی به رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) زنجیره ای ناگسستنی ایجاد کردند. انقلاب صاحبش آقا امام زمان (عج).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید