لغو حکم مصادره نفت نشان دهنده اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است.


ساعت: 09:22
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1854815

قندباشی با اشاره به لغو حکم توقیف محموله های نفتی ایران از دادگاه یونان گفت: این موضوع بار دیگر نشان داد که برای احقاق حق دشمن نیاز به قدرت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر کنادباشی کارشناس ارشد بین المللی در گفت و گو با صبح توس گفت: دادگاه یونان به دستور آمریکا در پی اقدامات شجاعانه دلیرمردان جمهوری اسلامی، قدرت لازم برای احقاق حق خود، حکم مصادره نفت ایران را لغو کرد. جهان با زبان قدرت اداره می شود

وی با بیان اینکه ایران در ابتدا از زبان دیپلماسی استفاده کرده و از سفیر خواست تا تحریم نفتی را لغو کند، افزود: در این زمینه ها دیدیم که زبان دیپلماسی کارساز نبود و زمانی که عقب نشینی کردند، وقتی توانایی ها و اقتدار خود را نشان دادیم. درس بزرگی برای کسانی که دنیای غرب و دست های مخملی چدنی غرب را در روزنامه ها و امپراتوری رسانه ای دنبال می کنند.

باشی کانادا به ابعاد دیگر این موضوع اشاره کرد و گفت: در این میان مشخص شده است که قوه قضاییه در این کشورها دستاویز قدرت ها و پوششی برای سیاست ها و ابزارهای داخلی غارت ملت ها است که جمهوری اسلامی نشان داده است. اقتدار و چهره آن.» دادگاه واقعی یونان را آشکار کرد


عملیات ترکیبی در هلاکت فرمانده جوخه ترور موساد، محور مقاومت را شاد کرد.

این کارشناس بین الملل گفت: کشته شدن فرمانده جوخه ترور موساد موفقیتی برای کشورهای مقاومت محور است که مدام هزینه آن را تحرکات ضد انسانی صهیونیست ها می دهند.

قندباشی گفت: این اقدام پاسخی شکسته به کشتارهای این جنگ غاصب است که همچنان به تقویت گروه های تروریستی ادامه می دهد و عوامل آن در صدد تخریب چهره های حساس در محور مقاومت هستند.

وی افزود: نمایندگان مجلس عراق هرگونه تماس با رژیم غاصب را ممنوع کرده اند و مردم عراق نیز مخالف صهیونیست ها هستند، اما این رژیم غاصب با کمک سیا در صدد استعمار مردم عراق است و در شمال نیز حضوری شرورانه دارد. کشور. “

قندباشی گفت: البته مردم ایران نیز از شنیدن خبر کشته شدن این افسر موساد خوشحال شدند و آن هم به این دلیل است که مردم می دانند صهیونیست ها تاثیرگذارترین دانشمندان و نظامیان کشورشان را به قتل رسانده اند و خواستار آن هستند. حرکات شیطانی این غده سرطانی. «پاسخ باید شایسته باشد، زیرا زبانی که آنها می فهمند یک مرجع نظامی است و باید با قدرت روبرو شوند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی در چهار دهه گذشته هر ساله بیش از ده قطعنامه در مجمع عمومی سازمان ملل صادر کرده و بیش از 150 کشور به آن رأی مثبت داده اند، یعنی نفرت از رژیم صهیونیستی نفرت جهانی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید