این اقدام نشان دهنده ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف است/ ترس دشمنان از پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی


ساعت: 11:09
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906310

پاسخ علمای اهل سنت استان کرمان به حمله تروریستی به معبد شاهچراغ

علمای اهل سنت استان کرمان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کردند و گفتند: حمله تروریستی یک حمله ناجوانمردانه و ناجوانمردانه بود، نشانه ترس و اعتراف به شکست دشمنان است و این یک مقام رسمی است. اعلام دشمنان مبنی بر اینکه به اهداف نمی رسیم، شکست خوردیم و شکست خوردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; شب گذشته رسانه ها از حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ شیراز خبر دادند. اقدامی ظالمانه و بزدلانه که گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت. در این حمله ناجوانمردانه تعدادی از هموطنان ایران اسلامی کشته و تعدادی دیگر مجروح شدند.

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با را آرمان; وی با اشاره به حمله تروریستی روز گذشته به حرم مطهر شاهچراغ شیراز گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود دست به جنگ نظامی، ارعاب، رعب و وحشت، انفجار و… زده اند. چون نتوانستند به اهداف خود برسند.

مشاور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت ادامه داد: با نگاهی به تاریخ اسلام می بینیم که هرگاه دشمن نتوانست به اهداف خود دست یابد دست به جنایت و کشتار غیرنظامیان زده است.


حمله تروریستی شیراز نشان دهنده ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف خود است



وی با تاکید بر اینکه در هر شرایطی دشمن را اشتباه می دانیم و سربازان خود را حق می دانیم، گفت: حمله تروریستی به صورت ناجوانمردانه و ناجوانمردانه انجام شد، نشان از ترس و تشخیص شکست دشمنان است و این یک حمله تروریستی است. اعلام رسمی دشمنان مبنی بر اینکه ما نتوانسته ایم به اهداف خود برسیم.

مولوی چاهانی بیان می کند: هرگاه دشمن شکست بخورد مرتکب چنین جنایاتی می شود; این جنایت دل هر فردی را که ذره ای وجدان و انسانیت دارد به درد می آورد و کسانی که دست به چنین عملی زده اند از مقوله انسانیت فراتر رفته و به اوج حیوانیت رسیده اند.

مشاور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در امور اهل سنت گفت: در این حمله تروریستی شاهد شهادت زنان، کودکان و سالمندان بودیم، افرادی که برای زیارت حرم و عبادت خدای متعال می آمدند و سلاح نداشتند. با آنها




تلاش دشمنان برای نفوذ در صفوف قوی ملت ایران

وی با بیان اینکه راه عدالت و مبارزه با ظلم همیشه پیروز است و ظالم در نهایت سرخورده و مغلوب می شود، تصریح کرد: ملت ایران باید هوشیار باشند و بدانند که دشمن می خواهد با نفوذ در صفوف قوی ما برای گسترش خود برنامه ریزی کند. شرارت در میان آزادگان

مولوی چاهانی تاکید کرد: به این مرحله از یقین رسیده ایم که دشمن به نفع ما نیست و مردمی که مدعی دلسوزی، آزادی و دوستی برای ایران هستند در ادعای خود صادق نیستند وگرنه رضایت خود را با این جنایت اعلام نمی کردند.

مشاور نماینده پنج شهر جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت تصریح کرد: ما به عنوان یک شهروند مسلمان و ایرانی اعلام می داریم که از این جنایت عمیقا متاثر و متأسف هستیم و این حادثه دردناک را از صمیم قلب محکوم می کنیم. اگر هبر می، رهبر معظم انقلاب به پاسداری از میهن و خون شهدا دستور داده اند، ما با سر بلند و دلی شاد آماده اجرای فرامین معظم له هستیم.


ترس دشمنان از پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی

مولوی عبیدالله شیخی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به آیه 93 سوره نسا در خصوص حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز گفت: باید بدانیم که عاملان این حادثه تروریستی دشمنانی هستند که مناطق مرزی ما را هدف قرار دادند و اکنون نیز شهرهای مرکزی کشور را هدف قرار داده اند. هستند

امام اهل سنت صحرای ناگین فهرج با بیان اینکه همگان باید آگاه باشند که دشمن با تمام توان علیه کشور ما وارد عمل شده است، ادامه داد: اقدامات گروهک ها و گروه های تروریستی مرتبط با آمریکایی ها و همپیمانان آنها انجام شده است. مستکبر هستند و با این اقدامات می خواهند عرصه را بر ملت ایران تنگ کنند.

وی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده اند زیرا پیشرفت ایران اسلامی را دیده اند اما پیشرفت ایران را نمی بینند.


مردم ایران این حادثه را محکوم می کنند



مولوی شاهیکی گفت: دین مردم ایران روز به روز پیشرفت می کند و به ویژه آیت الله رئیسی اقداماتی را برای پیشرفت ایران اسلامی انجام می دهد تا دشمنان شاهد این فعالیت ها و پیشرفت نباشند و به همین دلیل مشکوک شوند که با این پیشرفت بازی ها. آنها می توانند جلوی پیشرفت ایران را بگیرند و این زمانی است که این افکار را به گودال های تاریخی خود خواهند برد.

امام اهل سنت صحرای نگین فهرج گفت: هر حادثه ای که در کشور ما اتفاق می افتد، مردم ایران هوشیارتر و آگاه تر می شوند و توصیه ما به جوانان این است که بدانند آمریکا و نمایندگان آن خیرخواه ما نیستند. و دشمن ما هستند..

فرمود: کسانی که در حال رکوع و نماز به انسان روی می آورند بوی دین و ایمان ندارند; زیرا اگر کسی بوی دین و ایمان ببرد، به نمازگزاران و زنان و کودکان روی نمی آورد. اگر دشمنان مرد هستند باید در جبهه ها و جاهایی که نیروهای مسلح قدرتمند ما حضور دارند حضور داشته باشند.

مولوی شاهیکی با تاکید بر اینکه دشمن با این اقدامات می خواهد جنگ مذهبی و اختلافات داخلی را به راه بیندازد، خاطرنشان کرد: ملت ایران و علمای شیعه و سنی ایران اسلامی بیدار هستند و این حادثه را محکوم می کنند و دستگاه قضایی، نظامی و ما خواستار دستگیری این افراد و مجازات اشد هستیم تا درس عبرتی برای کسانی باشد که می خواهند به امنیت ایران حمله کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید