اقتدار موشکی و پهپادی ایران دشمنان را نگران می کند/ تحریک اقوام و دانشجویان یکی از اهداف دشمنان در قیام های اخیر بود.

وی با بیان اینکه دومین نکته ای که در این گزارش به آن اشاره شده این است که ملت ایران آماده تحول اساسی و شرایط برای براندازی است، تصریح کرد: دشمنان انقلاب با این تفکر در صدد انقلاب هستند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تاکید بر اینکه دشمنان دریافته اند که قدرت چین و روسیه در عرصه نظامی و همچنین پیشروی ایران تهدیدی برای آنهاست، تصریح کرد: سومین تهدیدی که دشمنان احساس می کنند. وجود دولت هایی است که دموکراسی غربی را به چالش می کشند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان در نشستی که تیرماه با حضور آمریکا، انگلیس، اسرائیل و جمعی از مخالفان برگزار شد، قصد داشتند قیام جدیدی در ایران ایجاد کنند، ادامه داد: نقشه آنها برای مهر بود که مرگ مهسا امینی آغاز شد. روند شورش

حجت‌الاسلام ساعدی با تاکید بر اینکه چرا دشمنان انقلاب می‌گویند ایران از دسترس آمریکا خارج می‌شود، افزود: به اعتراف خودشان قدرت دفاعی ایران و کارآمدی پهپادها و توان موشکی در آینده برای آنها نگران‌کننده است.

وی با بیان اینکه دشمنان نگران پیشرفت ایران هستند و موشک ها و پهپادهای ایران را نمی بینند، تصریح کرد: نگاه آنها به سیاستمداران و حاکمیت عمیق تر است، می فهمند که ماهیت فکری دولت فعلی با رهبری و آرمان های یک انقلاب است. .

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه رویکرد فعلی ایران برقراری ارتباط با شرق است و این دولت اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است، افزود: هدف ما تسلیم نشدن در برابر شرق و غرب است. اما عده ای با ادعای اینکه جزو افراد مغرضانه نظام هستند، روابط کشور با روسیه را می فروشند.

وی پیوستن به باشگاه کشورهای شانگهای را یکی از اقدامات خوب دولت عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تشکیل سوریه به عنوان محور مقاومت، موضوع تثبیت قدرت حزب الله و روابط با ایران، صدور قراردادهای بیع. نفت و همچنین موفقیت ایران در کنترل ویروس کرونا از جمله موفقیت هایی است که دشمن نمی بیند و آنها را نگران می کند.

حجت الاسلام سعیدی با تاکید بر اینکه دشمن جنگ ترکیبی را علیه ایران به راه انداخته است، افزود: در این جنگ می خواهند افکار جوانان را تغییر دهند و تردید در تمامیت نظام از دیگر اهداف دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال ایجاد شبهه در حقانیت نظام هستند، ادامه داد: قداست و بی اعتباری نظام از دیگر اهدافی است که دشمنان دنبال می کنند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: تمرکز همه دشمنان بر رهبری است و در جریان اغتشاشات مشخص بود که دشمن با فریب جوانان رهبری را هدف قرار داده است تا به اهداف شوم خود برسد.

وی با اشاره به اینکه در قیام‌ها موضوع نقض امنیت نظام مورد هدف دشمنان قرار گرفت و تجزیه کشور یکی از اهداف اصلی دشمنان انقلاب بود، به همین دلیل برنامه خود را از کردستان آغاز کردند. گفت: در جریان اخیر جنگ تمام عیار بدون استفاده از صلاح با ایران سخت بود و دشمن از قبل آماده جنگ رسانه ای بود.

حجت الاسلام ساعدی اغتشاشات اخیر را جنگ رسانه ای بین المللی و دشمن دانست و گفت: تمام رسانه های دشمن بر اغتشاشات ایران تمرکز کردند و با این راهبرد می خواستند به اهداف خود برسند.

وی با تاکید بر اینکه در جریان اغتشاشات در بعد خارجی آمریکا، آل سعود، انگلیس، منافقین و سلطنت طلبان و در داخل برخی از عناصر دستفروشی کردند و به دشمنان پیوستند، افزود: داعش نیز به عنوان یکی از بازوهای داعش در اغتشاشات نقش آفرینی کرد. جبهه دشمن صحنه غم انگیزی در حرم شاهچراغ ایجاد می شود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تاکید بر اینکه ماهیت اغتشاشات سیاسی و قطعا اجتماعی است، گفت: در حالی که اکنون مشکلات مردم بیشتر اقتصادی است و در زمان اغتشاشات شعار اقتصادی نمی دادند، بنابراین دشمن هدف چیز دیگری بود و هرگز با مردم ایران همدردی نکردند.

وی تاکید کرد: در جریان اغتشاشات به هر نماد مذهبی حمله کردند و مشکل تخریب نیز زیاد بود و استفاده از سلاح گرم و کشتار نیز از دیگر اهداف دشمن بود.

حجت الاسلام ساعدی با بیان اینکه دشمنان در قیام اخیر و کشف حجاب برخی از آنان در جامعه از زنان برای رسیدن به اهداف خود استفاده کردند، گفت: تحریک اقوام و دانش آموزان یکی دیگر از اهداف دشمن است که ناکام ماندند.

وی با اشاره به اینکه رهبری رهبر انقلاب و ایفای نقش خوب نیروهای نظامی موجب خنثی شدن قیام دشمنان شد، افزود: حضور مردم یکی از عوامل اصلی خاموش کردن آتش قیام و قیام بود. مردم زنجان با حضور پرشور خود در صحنه وفاداری خود را به رهبر انقلاب نشان دادند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، یکی دیگر از عوامل خاموش کردن آتش ناآرامی ها را مخالفت مردم ایران با تجزیه کشور و مخالفت مردم ایران با ورود بیگانگان به فضای داخلی کشور دانست. مردم ایران با هر گونه اخلال در امنیت مخالف هستند زیرا مردم ایران امنیت خود را با هیچ چیز عوض نمی کنند.

وی با اشاره به تصمیمات برای مقابله با فتنه های دشمنان گفت: باید آگاهانه با فتنه های دشمنان مقابله کنیم.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه جهاد تبیین بر هر انسانی واجب است و در این راستا باید اهداف دشمن و عواقب عقب نشینی از دشمن در جامعه مطرح شود، گفت: هوشمندی و سازمان های امنیتی نیز باید برای مقابله با جنگ نرم آماده باشند

دیدگاهتان را بنویسید