تحریک همسایگان علیه ایران یکی از توطئه های دشمنان در عرصه بیرونی است.

ساعت: 21:30
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779784

آیت الله خاتمی در یادواره شهید رحیم عجفی و 2800 شهید اراکی:

خاتمی گفت: تحریک همسایگان علیه ایران یکی دیگر از توطئه های دشمنان در عرصه خارجی است و ایران اسلامی با همسایگان خوب رفتار می کند اما در مقابل همسایگان بد هوشیار است و قاطعانه پاسخ خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران امشب در یادواره سردار شهید رحیم عجفی و 2800 شهرستان اراک اظهار داشت: شهر اراک از نعمت علما، فرهیختگان، اندیشمندان و افراد شایسته برخوردار است و هویت فرهنگی هر شهر دارای اینها است. مشخصات.

خاتمی گفت: اراک را باید دوست داشت زیرا در این شهر علمای برجسته ای چون امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، شیخ عبدالکریم حائری موسس حوزه علمیه کوم و آسید نورالدین اراکی به عنوان آیه ای در علم، فضل و معنویت دمیدند. و بسیار مهم هستند.

وی ادامه داد: خداوند اولین کسی است که یاد و خاطره شهدا را به یادگار می گذارد، زیرا قرآن کریم بر شهدا معنا و تاکید فراوانی دارد و در قرآن تاکید شده است که به ادبیات شهدا توجه شود نه اینکه به ادب شهدا توجه شود. آنها را مرده بدانید و فکر نکنید که شهدا مرده اند، شهدا زنده اند و از خدا روزی می گیرند.

یاد شهدا یعنی فراموش نکردن راه شهدا

این حقوقدان یکی از اعضای شورای نگهبان گفت: زندگی شهدا واقعی تر از زندگی مردم روی زمین است و شهدا رنسانس واقعی هستند و به عنوان ناظر جلسات عملکرد ما را می بینند و ما باید یاد و خاطره شهدا را فراموش نکنید.

وی افزود: یاد و خاطره شهدا از فضیلت های گرانقدر است و تکریم واقعی راه شهدا کمتر از شهادت نیست، شهدا جاویدان هستند و نامشان همچون ستاره ای درخشان در تاریخ می درخشد.

خاتمی افزود: اسلام مدیون ایثار و مجاهدت شهداست و بقای دین کار شهداست که در نظام مقدس جمهوری اسلامی اقتدار کنونی شهداست و خون و فداکاری بسیار است. برای استقرار نظام اسلامی داده شده است.

عضو شورای عالی سمینارهای کشور گفت: شهدا برای رسیدن به هدف والای خود و حکومت بر دین مبین اسلام جنگیدند و امروز به برکت خون پاک شهدا حکومت کشور دینی است و بیش از 42 سال از آن می گذرد. از زمان برکت او.

دشمنان به دنبال جلوگیری از الگو شدن انقلاب اسلامی هستند

وی ادامه داد: دولت قبل از انقلاب اسلامی در دست رژیم فاسد پهلوی بود و امروز با وجود همه توطئه ها و شیطنت های دشمنان ایران اسلامی مقتدر است و دشمنان در تلاش هستند تا از انقلاب اسلامی جلوگیری کنند. از مدل شدن.”

وی افزود: یادواره شهدا یک اجتماع بصیرتی است و بصیرت در شرایط امروز یعنی دشمن به کجا می رود و واکنش ما در برابر توطئه های دشمنان چیست.

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان در عرصه داخلی به امید و ناامیدی مردم روی آورده‌اند، اما آینده ایران اسلامی بسیار روشن‌تر است و خوشبختانه با انتصاب مسئولان با رای مردم و انتصاب ولی فقیه. با شور و شوق و امید روی صحنه هستند، گره از مشکلات باز می کنند و توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

وی گفت: رفتار رئیس جمهور مردمی و انقلابی که همواره برای حل مشکلات مردم در صحنه است قابل تقدیر و پیگیری مشکلات استان ها از سوی رئیس قوه قضائیه دلگرم کننده است. خوشبختانه مجلس انقلاب برای رفع مشکلات مردم تلاش زیادی می کند، «امروز هم تشکیلات سه مرجع برای مردم امیدوار و امیدوار است.

مشکلات کشور با روحیه جهادی و انقلابی حل می شود

یکی از اعضای شورای عالی سمینارهای کشور گفت: مشکلات کشور با روحیه جهادی و انقلابی حل می شود و با فرهنگ «ما می توانیم» گره از مشکلات باز می شود که همه کارکنان و مدیران باید به آن توجه کنند. “

خاتمی یادآور شد: امنیت در ایران اسلامی نعمت بزرگی است و ایران در میان کشورهای ناامن کاملا امن است و امروز دشمنان در صدد ایجاد ناامنی در بین مردم هستند و باید مراقب این توطئه دشمن باشیم.

وی ادامه داد: در مورد بنزین و ایجاد مشکل در سیستم سوخت، دو نظریه به ذهن خطور می کند که این خرابکاری توسط دشمنان خارجی در آستانه آبان ماه طراحی شده است و یک نظریه می گوید شیاطین داخلی این خرابکاری را طراحی کردند تا هر دو با درایت مسئولان و اطلاع رسانی صحیح و به موقع در صدا و سیما شکست خوردند.

این حقوقدان یکی از اعضای هیات امنا گفت: هم مردم و هم مسئولان مسئول امنیت کشور هستند چرا که جامعه مطلوب دارای ویژگی هایی مانند امنیت، آرامش و اقتصاد شکوفا است که همه مردم باید در قبال امنیت مسئول باشند. و بنابراین باید از توطئه های دشمن آگاه باشد.

وی تاکید کرد: ناامیدی در بین مردم و تمرکز بر امنیت کشور هدف دشمنان در عرصه داخلی است که باید هوشیارانه عمل کنیم.

یکی از اعضای شورای عالی سمینارها افزود: دشمن در عرصه بیگانه نیز به دنبال توطئه ای است که جمع آوری فرش از پای ایران یکی از اهداف توطئه دشمن است و در هر جایی که فرهنگ و ادبیات ایرانی اسلامی نفوذ دارد به دنبال تخریب آن است. “برنده شدن.

تحریک همسایگان علیه ایران از دیگر توطئه های دشمنان در عرصه بیرونی است

خاتمی گفت: تحریک همسایگان علیه ایران یکی دیگر از توطئه های دشمنان در عرصه خارجی است و ایران اسلامی با همسایگان خوب رفتار خوبی دارد اما در مقابل همسایگان بد هوشیار است و قاطعانه پاسخ خواهد داد.

وی افزود: سیاست ایران اسلامی در همسایگی خوب است و ایران می خواهد با کشورهای اسلامی روابط خوبی داشته باشد و کشورهای اسلامی باید مراقب رفتار و کردار خود باشند و مراقب رفتار خود باشند.

امام جمعه موقت تهران گفت: ایران اسلامی قدرتمندترین نیروهای مسلح منطقه را در اختیار دارد و در مقابل هر حرکتی کاملا قاطع عمل می کنند و کشورهای اطراف نیز به این معضل واقف هستند.

وی افزود: ایران اسلامی با زور از منافع خود دفاع می کند و یقیناً قوت این موضوع را دارد زیرا ایران امروز ایران قدرتمندی است و بخشی از آن اقتدار در رزمایش های نظامی نشان داده شده است.

خاتمی گفت: عادی سازی با رژیم منحوس صهیونیستی از هر طرف توطئه دشمنان دیگر علیه ایران اسلامی است و همه طرف ها باید بدانند که ایران اسلامی می تواند به خوبی از منافع خود دفاع کند و توانایی آن را دارد و لذا به همه هشدار می دهیم. یک دم «شیر بازی نکنید و مراقب رفتار آنها با ایران و ملت قهرمان ایران باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید