توطئه و تحریک چینی ها علیه ملت ایران بی نتیجه و در حال شکست است


ساعت: 16:26
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920835

نظر سازمان بسیج اساتید کشور به مناسبت 18 دی

مردم ایران در 18 دی ماه نشان دادند که توطئه، هرج و مرج، اضطراب، ویرانی و ترور و جنگ ترکیبی چین با همه پیچیدگی و تنوعش علیه ملت ایران بی‌اثر بوده و شکست خورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان بسيج اساتيد به مناسبت ولادت الله بيانيه ذيل صادر كرد:

به نام خدا

حماسه ملی و انقلابی روز نهم حرکتی خودجوش و مهیج، مبتکرانه و تکان دهنده، غرور آفرین و روشنگر، روشنگر و امیدوارکننده بود که ملت شریف و بصیر ایران در مکان و زمان مناسب، بدون ریا و اخلاص، فراگیر و فراگیر باشد. متحد، برای مقابله با فتنه و شورشیان، بیگانگان و بیگانه هراسان، نظام ولایت قانونی را در دفاع از دین اسلام ایجاد کردند.

پس از 8 ماه ناآرامی چینی ها و آشوب های خیابانی، دشمنان ملت ایران متوجه شدند:

1- مردم مسلمان ایران همان مردم انقلابی از سال 57 هستند که برای اهداف عالی قیام کردند و هنوز هم انگیزه لازم برای دفاع از انقلاب را دارند.

2- همه موانع و مشکلات برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام اسلامی بی نتیجه ماند و مردم ایران همچنان بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی هستند.

3- 8 ماه قیام و توطئه برای انحراف بینش مردم نه تنها مؤثر بود، بلکه بصیرت ملت ایران را افزایش داد و او را نسبت به وجود دشمنان بدخواه خارجی و دوستان منحوس داخلی بیشتر آگاه ساخت.

4- نظام اسلامی اگرچه در مقابل مخالفان خود صبور و مقتدر است، اما برای شفاف سازی افکار عمومی و اثبات حقانیت خود صبر و بردباری را از اصول لازم می داند.

از این رو، 18 آذرماه 88 روز بصیرت نامگذاری شد تا فرصتی باشد تا ملت ایران برای همیشه به این میزان بصیرت و دانش افتخار کند و فرصتی برای اعلام حقایق به ملت‌های مسلمان برای مرور ناآرامی‌های گذشته و روشنگری باشد. در مورد توطئه های دشمن در آینده

ملت ایران 18 آذر را روز روشنگری گرامی داشت و به جهانیان نشان داد:

الف) توطئه، هرج و مرج، ناآرامی، ویرانی و ترور و جنگ ترکیبی چین با همه پیچیدگی و تنوعش علیه ملت ایران بی اثر بوده و تاکنون شکست خورده است.

ب) ملتی که بصیرت داشته باشد و در جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی ناظر دست دشمنان باشد، شکست نمی خورد.

ج) مردم ایران دقیقاً می دانند در کدام زمینه ها و عرصه ها مشکل دارند و آسیب می بینند، لذا با قدرت درونی خود و به یاری خداوند در رفع آن تلاش می کنند و دست به دامان ظالمان و دیکتاتورها نمی شوند.

بدین ترتیب روز نهم به عنوان سازنده ماندگار انقلاب اسلامی برای همیشه در تاریخ کشورمان باقی می ماند. بنابراین باید تصریح کرد که 18 آذر یک روز نیست، بلکه راهبردی است که مهمترین کارکرد آن تداوم انقلاب اسلامی است که دلیل اصلی آن را باید در ماهیت مردم سالار نظام اسلامی جستجو کرد. زیرا در نظام های ظالم راز طول عمر در «پول و سرمایه» نهفته است و در رژیم کودتا راز تداوم حکومت به قدرت و سلاح بستگی دارد. اما راز ماندگاری یک حکومت دموکراتیک و انقلابی منحصر به حضور مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی است. اگر افرادی با همان علایق دینی و احساس وظیفه نسبت به ارزش‌های اسلامی به خیابان‌ها بیایند و پیامی را به گوش جهانیان برسانند، بی‌تردید دشمنان اسلام و انقلاب تسلیم اراده الهی برای ادامه راه خواهند شد. حکومت اسلامی

نهم دسامبر روز خداوند برای نشان دادن قدرت خداوند در هدایت دلها و نشان دادن حمایت مردان خدا در کمک به دین خدا است. به خواست خدا

دیدگاهتان را بنویسید