روابط ایران با کشورهای منطقه در چشم دشمنان خاردار است/ جهان بینی غرب به زن جهل مدرن است

ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802266

امام جمعه ایلام با بیان اینکه دشمنان امروز در فضای مجازی به عفت، صفا و خون گرمی خانواده تعرض کرده اند، گفت: روابط و همکاری ایران با کشورهای منطقه و کشورهای همسایه به راحتی تحریم ها را زیر پا گذاشته و مشکلات اقتصادی را حل می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دوستت دارمحجت الاسلام والمسلمین «الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه (س) بزرگترین بانویی که در طول تاریخ مانند او نبوده و نخواهد بود، مایه افتخار مردم است و هر انسان عادلی عظمت این بانوی بزرگ را می پرستد و ارج می نهد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی الاصل گفت: این امام جماعت جایگاه و منزلت زن را در جایگاهی قرار داده است که مایه مباهات همه بانوان است و این روز از سوی مقام معظم رهبری به عنوان روز زن و مادر اعلام شده است. رهبر انقلاب اسلامی. تبريك به همه مادران به ويژه مادران شهيداني كه اين گونه بذرها را بر دامان خود پرورش دادند و به همه بانوان كشور.

امام جمعه افزود: در عصر جاهلیت به دختران و زنان جایگاهی داده نشده است. در چنین جامعه ای خداوند متعال فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را به پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) هدیه کرد و کرامت زن را به جهانیان در غرب امروز معرفی کرد. جامعه و آگاهی از اینکه زنان به عنوان وسیله ای برای افزایش ثروت سرمایه داران مورد استثمار قرار می گیرند.

وی افزود: امروز حیثیت زنان در دنیای غرب پایمال شده است، با وجود اینکه مدعی آزادی زن هستند، عظمت و حیثیت مادری و خانواده در معرض تهدید و آسیب قرار گرفته است و اگر دنیای غرب این وضعیت دردناک را بخواهد، ندارد. انتخابی جز بازگشت به آغوش اسلام و در نظر گرفتن جایگاه و منزلت اعطا شده به زن به عنوان مادر، مربی انسان و ظهور انسان های آزاده و پاک و محور گرم کانون خانواده، فرهنگ غنی اسلامی را در پیش بگیرید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امروز دشمنان در فضای مجازی به عفاف، عفاف و کانون گرم خانواده تعرض کردند و نباید گول ضد دینی، ضد انسانی و اسلامی را بخوریم. تبلیغات در غرب، کانون خانواده سنگین ترین ضربه ها را به مسلمانان وارد می کند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه افزود: این سومین سفر خارج از کشور در کمترین مدتی است که رئیس جمهور در این سمت حضور داشته است. سفر به تاجیکستان سفر مهمی بود که ایران نیز در آن عضویت دارد.» این سفر به سازمان دایمی شانگهای تبدیل شد و به زیرساخت های اقتصادی آسیا مربوط می شد و دومین سفر به ترکمنستان بود که گاز نیز جایگاه ویژه ای داشت که از اهمیت ویژه ای برخوردار بود. کشور.

وی افزود: این سومین سفر رئیس جمهور به روسیه است که دیداری سه ساعته با پوتین داشت و در کانون کفر، الحاد و کمونیسم اقامه نماز کرد که با بازخورد جهانی مواجه شد. همکاری های اقتصادی در توسعه میادین نفت و گاز، ساخت پالایشگاه های نفت و انتقال فناوری دستاوردهای این سفر در پروژه های نیروگاهی و ریلی و تعاملات بانکی است.

امام جمعه به ایلام گفت: هم ما و هم روسیه به این تعاملات نیاز داریم، ایران و روسیه در حوزه های اقتصادی، نظامی، امنیتی و منافع راهبردی نقاط مشترکی دارند که باید در این زمینه ها با هم همکاری کنند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه مقام معظم رهبری در توصیه‌های خود به مسئولان بر چند نکته در ارتباط با خارج تاکید کردند، افزودند: ارتباط با کشورهای همسایه که به راحتی می‌توانیم برای حل مشکلات اقتصادی کشور با کشورهای مسلمان ارتباط برقرار کنیم. روابط با کشورهایی که با دیدگاه های ما همسو باشد از جمله این توصیه ها بود.

وی گفت: روسیه یکی از کشورهای همسایه و دارای 25 میلیون مسلمان است که بخش بزرگی از جمعیت این کشور را تشکیل می دهند و بسیاری از آنها عاشق انقلاب اسلامی هستند و بر اساس دیدگاه ما این منافع مشترک باعث می شود که اگر این ارتباط و منطقه ای باشد. همکاری، رابطه با چین نیز مهم است، زیرا پیش بینی نظریه پردازان جهان این است که چین اولین اقتصاد جهان در آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید