امروز اوکراین به درستی قربانی سیاست غلط آمریکا و جهل مدرن است


ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812476

اندرزیان گفت: امروز اوکراین حق دارد قربانی سیاست های نادرست آمریکا شود، هر جا جنایت و دزدی وجود دارد ردپای سیاست ها و جنایت آمریکا پیدا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اندرسیان استاد حوزه و دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار صبح زاگرس، در خصوص سخنان امروز مقام معظم رهبری در جمع ملت های اسلامی به مناسبت عید سعید فطر اظهار داشت: موهبتی الهی، یعنی پیام آور خداوند متعال است. پیامبر اکرم زمانی که نور الهی برای هدایت انسان ها آمد.

وی افزود: در عصر جاهلیت، جهل، هذیان، هذیان، فساد و دزدی از ظلمت هایی است که قبل از اسلام وجود داشت که امروز در جهان تحت رهبری آمریکا انجام می شود. (ص) این جامعه جاهلیت را نجات داد و امروز تنها به این دلیل است که می تواند با جهل مقابله کند.

اندرزیان گفت: انسان هایی که با ترویج فرهنگ ایثار و ایثار در جنگ های مختلف انسانیت را به جهانیان نشان داده اند، جامعه ای متمدن را بر اساس مولفه های دین مبین اسلام و قرآن و سیره ساخته اند. و روشهای پیامبر اکرم حضرت محمد (ص)».

وی افزود: اوکراین امروز حق دارد قربانی سیاست های نادرست آمریکا شود، هر جا جنایت و دزدی وجود دارد، ردپایی از سیاست های آمریکا این است که تعداد جنایات آمریکا در کشورهای منطقه و جهان بیشمار است. “

استاد اخلاق حوزه علمیه گفت: دولت اوکراین یکی از دولت هایی است که دچار بحران شده است و آمریکایی ها منابع خود را از این بحران ها غارت می کنند تا با همان جهل مدرن از این کشورها بهره برداری کنند.

وی افزود: ایجاد داعش و داعش در خاورمیانه با همه جنایاتی که در سوزاندن، سر بریدن و غرق شدن مردم بیگناه منطقه صورت گرفت، مصداق بارز جهل معاصر آمریکا در منطقه و جهان است.

وی افزود: دولت اوکراین قربانی سیاست‌های آمریکا و کشورهای غربی شده است که درس عبرتی برای همه جهان خواهد بود که این دولت‌ها همیشه پشت سر کشورها نمی‌ایستند و نباید فریب وعده‌هایشان را بخورند که به آنها عمل نکرده‌اند. . اندرزیان گفت: چند وعده.

وی گفت: دومین درس جنگ در اوکراین مسئله دولت هایی است که به ملت ها متکی هستند. ملت ایران در همه صحنه‌های انقلاب، دفاع مقدس، سازندگی، تاج و… سر صحنه بودند و همه روی صحنه آمدند و در عراق هم. آمدند تا به دولت مرکزی کمک کنند و اینها نمونه هایی هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: در تحلیل سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری آمده است که ما طرفدار هیچ جنگی نیستیم و از هیچ گروهی حمایت نمی کنیم، اما باید ابعاد جنگ را نیز در نظر گرفت تا به این موضوع توجه شود. سیاست های دولت های غربی و آمریکایی.

وی گفت: ملت ما بیش از 43 سال است که با عزت و وقار در مقابل توطئه ها و توطئه های دشمنان با بصیرت عاشورا به رهبری مقام معظم رهبری که نور ولایت را بر این کشور روشن کرد، ایستاده است. زمینه حضور حضرت حجت (عج) در زمین.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید