اوکراین قربانی تقلب ناتو در منطقه است / نفوذ آمریکا در انتخابات 2019 اوکراین امنیت منطقه را نقض می کند


زمان: 09:19
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812338

هانی زاده گفت: بحران اوکراین به عنوان آینه تمام عیار تضمین های توخالی آمریکا، درس بزرگی برای متحدان ناتو و اتحادیه اروپا در منطقه بود، زیرا اکنون برای همه ثابت شده است که اوکراین قربانی تقلب های ناتو در منطقه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن هانی زاده، کارشناس مسائل بین الملل در گفت و گو با صبح توس گفت: شرایط کنونی اوکراین درس بزرگی برای متحدان آمریکا در منطقه است، زیرا قبلاً برای همه ثابت شده است که اوکراین قربانی است. این به یک سیگنال تقلبی برای ایالات متحده، ناتو و اتحادیه اروپا تبدیل شده است.

وی افزود: پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، اوکراین به حریم خصوصی آمریکا و ناتو تبدیل شده است به طوری که آنها سعی کرده اند از آن کشور به عنوان منبع آسیب به امنیت روسیه استفاده کنند.

این کارشناس بین الملل حضور آمریکا در انتخابات اوکراین را نقطه آغازی برای بی ثباتی دولت اوکراین دانست و گفت: کار را به دست خود بگیرید.

وی افزود: از زمان پیروزی ولادیمیر زلنسکی در انتخابات فرقه‌ای در سال 2019، ایالات متحده در تلاش است تا اوکراین را با ناتو مرتبط کند و روسیه مدت‌هاست که رفتار ایالات متحده و ناتو در اوکراین را زیر نظر دارد.

هانی زاده با اشاره به فریب تحسین برانگیز امنیتی، سیاسی و نظامی پوتین گفت: رئیس جمهور روسیه احساس کرده است که اوکراین در آستانه رویارویی با روسیه است و در آینده نزدیک آمریکا و انگلیس از این کشور به عنوان پایگاهی برای حمله به روسیه استفاده خواهند کرد. روسیه. . امنیت. “

وی افزود: سناریویی که روسیه در مواجهه با اوکراین با آن روبه‌رو می‌شود با فشار حداکثری بر کیف و سقوط دولت زلنسکی به پایان می‌رسد و در آینده دولت وابسته به روسیه در اوکراین تشکیل می‌شود تا اوکراین دیگر به سمت اتحاد حرکت نکند. کشورها و ناتو.»

او گفت: «ایالات متحده ثابت کرده است که متحد قابل اعتمادی نیست. متحدان او عرصه را ترک می کنند.

این کارشناس بین الملل تاکید کرد: برخی از کشورهای مدعی دوستی با روسیه مانند رژیم صهیونیستی، ترکیه، لبنان و قبرس اکنون اذعان کرده اند که آمریکا در آینده سیاست خود را در قبال روسیه تغییر خواهد داد.

او گفت: «مذاکرات به خودی خود گره را باز می کند. قانون جنگل جایگزین روابط بین الملل شده است.

هانی زاده افزود: کسانی که معتقدند باید سلاح های خود را تسلیم کنند، شناخت دقیقی از روابط بین المللی کنونی بین قدرت های جهانی ندارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید