اوکراین قربانی آمریکا و ناتو در تهاجم روسیه شد / پیام بعثت پیامبر اکرم (ص) تربیت اسلامی


ساعت: 15:01
تاریخ انتشار: 1200/06/14
کد خبر: 1811190

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه اوکراین در تهاجم روسیه قربانی آمریکا و ناتو شد، گفتند: اوکراین اسیر شده و قربانی طناب پوسیده آمریکا و ناتو شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سفیر بهشت ​​حجت الاسلام سید احمدرضا شاهروحی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد با اشاره به بعثت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) گفت: نقطه شروع دین اسلام در جهان. دعوت از آمادگی روحی و روانی برای پذیرش اسلام که سه سال به طول انجامید و رویارویی مشرکان با اسلام به صورت تهدید و تهمت، خشونت و ارعاب در میان تازه مسلمانان را داشت از دیگر روش های مخالفت بود. پیشنهادهای فریبنده ای برای صلح ارائه کردند که در سوره کافرون پاسخ داده شد.

وی افزود: پیام بعثت پیامبر اکرم (ص) تربیت اسلامی است که هشتم اسفند روز تعلیم و تربیت اسلامی نامیده شده است. این یک تربیت اسلامی است که انسان را هدف قرار می دهد و آینده جهان در گرو تربیت صحیح است. «والدین و سپس تربیت.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: خانواده و آموزش و پرورش باید تلاش کنند نسلی مؤمن، مسئولیت پذیر، صبور، شجاع، مبتکر، مطمئن، علاقه مند به کشور و احکام اسلام، اسلامی و حاکمیتی تربیت کنند. با اهداف و ارزش های اسلام و این صفات برگرفته از صفات پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم است و تلاش آنان ماندگارترین تلاش است.

وی افزود: در چهلمین جشنواره فیلم فجر فردی اظهارنظر شخصی می کند که آشکارا اشتباه است که ریشه در آموزش و پرورش دارد که باید در گوشه و کنار جامعه حاکم شود که جشنواره به نام فیلم فجر به نام جشن ها نامگذاری شده است. پیروزی انقلاب فجر، نیازمند آسیب شناسی کارشناسان متعهد و متخصص فرهنگی است.

شاهروحی با اشاره به ترویج کمک به نیازمندان گفت: جامعه ما نیاز به انسجام، نزدیک شدن و ارتباط با یکدیگر دارد و کمک به نیازمندان در ایام پایانی سال نیازمند توجه بیشتر است و اگر به خلق خدا کمک کنیم، انشالله راضی خواهید بود. “بودن.

امام جمعه خرم آباد گفت: با توجه به تخریب اماکن حاشیه سواحل، بررسی های بیشتری نیاز است که با بودجه عمومی مردم ساخته می شود و چه کسانی این کارها را انجام داده اند، چه کسانی این اقامتگاه ها را اداره کرده اند. و این پرونده باید پیگیری شود تا کسانی که مرتکب اشتباه شده اند همه جا مجازات شوند.

وی با اشاره به حقوق معوقه افزود: باید به حقوق هم توجه شود، گاهی مردم پنج ماه است که حقوق نگرفته اند که زیبنده استان و نظام نیست و باید ابتدا در این باره تصمیم گیری شود.

شاهروحی گفت: تزریق واکسن تاج تاج باعث کاهش مرگ و میر تاج شده است و سایر افرادی که هنوز اقدامی انجام نداده اند باید به این مهم رسیدگی کنند تا ببینیم زنجیره تاج چگونه پاره شده است.


اوکراین قربانی ایالات متحده و ناتو / جامعه بشری بدون عدالت می شود

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهدشت گفت: عدالت قانونی است که کل نظام هستی بر آن استوار است و جامعه سالم باید همواره بر پایه عدالت باشد.

وی افزود: افراط و تفریط غلط است، مثلاً باید همیشه در محور عدالت در شهر باشیم، به هیچ وجه حق دیگران را تضییع نکنیم، جامعه بشری بدون اعمال اصل عدالت بیمار می شود؛ در این میان باید گفت: «تحریمات در این زمینه نادرست است. اگر اختلاف نباشد، نظام هستی اصلاً نمی چرخد.

امام جمعه کوهدشت گفت: اگر فردی رئیس اداره شود و تمام استعلامات او گرفته شود اما باند بازی کند تخلف محسوب می شود. این یک امر سیاسی است و خودش جرم است. برخی از مردم شهر معتقدند که مالکیت پدرش حاکم است و او حتی به هشدارها گوش نمی دهد باید گفت که باندبازی مخالف است.

وی تصریح کرد: عدالت اجتماعی و اقتصادی باید در جامعه رعایت شود، تبعیض طبقاتی باعث نابودی جامعه می شود; برخی رسما به منابع طبیعی دست درازی کرده اند و باید با آنها برخورد قانونی شود.

طهماسبی با اشاره به لزوم حضور پرسنل در نماز جمعه و اعلام اقامه نماز جمعه توسط فرماندار شهرستان به مدیران گفت: من با هیچکس در شهر دشمنی ندارم، متاسفانه گاهی صدای انقلابیون در شهر شنیده نمی شود، باید به آنها توجه شود.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در تبیین رسالت پیامبر اکرم(ص) گفت: رسالت رهایی اخلاق، انسان، روح و جسم انسان ها از ظلمت جهل است. ، دنیا و بی عدالتی; مسئولان نیز باید عدالت را در جامعه به نحو مطلوب معنا کنند و اعمال کنند.

وی با اشاره به لزوم پیروی در راه خداوند متعال و خط بندگی خالصانه گفت: جهت گیری صحیح و هدف گذاری و جهاد تبیین مهمی است. رهبر معظم انقلاب فرمودند: رمز پیروزی، تداوم انقلاب اسلامی است.

طهماسبی با اشاره به ظهور گفتمان مقتدر مقاومت در دنیا گفت: بهای سازش بیشتر از قیمت مقاومت است، با سازش دشمن همه چیز را نابود می کند چون کافر هستند باید از درون مذاکره کنیم.

خطیب نماز جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت سفر اخیر رئیس جمهور به قطر گفت: این سفر در حوزه اقتصادی بسیار ارزشمند بود. انشاالله آثار ایشان در آینده نزدیک به نمایش درخواهد آمد.

وی با اشاره به اتفاقات اوکراین گفت: رئیس جمهور در این زمینه موضع بسیار خوبی داشت. متأسفانه ناتو در سرتاسر جهان جنایت می کند. در وقایع اخیر می بینیم که اوکراین اسیر و قربانی طناب پوسیده آمریکا و ناتو شده است.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید