تربیت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) نمایش قدرتی برای ایستادگی در برابر دشمنان بود

زمان: 19:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794938

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رزمایش هفدهم پیامبر اعظم(ص) را نمایشی از قدرت و اراده سپاه برای کمک به مردم دانست و گفت: این رزمایش عرصه جدیدی برای ملت ایران بود تا در مقابل تهدیدات ایران، قدرت خود را نشان دهد. اردوگاه دشمن.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگوی و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تشریح ارائه و برنامه های نیروهای سپاه و بسیج در رزمایش مشترک هفدهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سناریوی مبتنی بر سپاه تدوین شد. برای رزمایش پس از آماده سازی پایگاه و پیش بینی ظرفیت مورد نیاز، حدود 15 روز مانده به شروع رزمایش، انتقال یگان ها و تجهیزات به مناطق هدف به ویژه در استان های هرمزگان، بوشهر، خوزستان و سیستان و بلوچستان انجام می شود. شروع به تمرین و نشان دادن آمادگی رزمی می کند، همچنین برنامه های غیرنظامی مختلفی را برای مقابله با تهدیدات درک شده اجرا می کند تا به برخی از نیازهای افراد صادق، نجیب و باهوش در مناطق کمک کند.

وی افزود: در این رزمایش تمامی شرایط برای عملیات واقعی با تهدید عملی قابل تصور برای دشمنان توسط نیروها و یگان های شرکت کننده در تمامی مراحل شبیه سازی و با موفقیت اجرا شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این رزمایش را مرحله جدیدی برای توانمندسازی ملت بزرگ ایران در مقابل دشمنان انقلاب و میهن اسلامی دانست و از مردم خلیج فارس، تنگه هرمز و دریا قدردانی کرد. عمان: بازدارندگی، امنیت و صلح در منطقه هدف اصلی رزمایش نیروهای مسلح از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. برای نشان دادن بدخواهان ایران عزیز.

سردار شریف حضور افسران و نیروهای جوان، با انگیزه، مصمم، وفادار و جهادگر در این رزمایش را بیش از رزمایش‌های گذشته می‌داند و نشان‌دهنده اجرای رویکرد جوانان در سیاست‌ها و راهبردهای سپاه، تفنگداران، هوافضا و سایبری است. و همچنین یگان های بسیج پایه در سطح فرماندهی، کنترل و عملیات و همچنین ترکیبی متعادل و باشکوه از تجربه مضاعف و جوانی در صحنه رزمایش.

وی یادآور شد: این رزمایش نمایش بزرگی از خلاقیت، ابتکار و نوآوری برای تقویت و تثبیت هندسه اقتدار نظامی کشور بود و با پیام‌های قدرتمند و معنادار خود، دشمنان را از هرگونه تفکر اشتباه محاسباتی و پیگیری آرمان‌های شوم هشدار می‌دهد. “

سخنگوی سپاه با اشاره به فعالیت های مدنی سپاه در رزمایش پیامبر اعظم هفدهم گفت: مجتمع های بهداشتی و درمانی سپاه از جمله ارتش و نیروی دریایی سپاه، چهار بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی سیار با رویکرد تروما ایجاد کرده اند. و امنیت زیستی، سلامت روان و ارائه خدمات پزشکی به مردم محلی و ساکنان جزایر کشم، سیریک و چارک در استان هرمزگان.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه با بیمارستان 96 تختخوابی شهید سلیمانی و بیمارستان سیار امام حسین علیه السلام با 128 تخت در بند جیجیان، 321 متخصص، 10 سامانه حیاتی جراحی، 3 اتوبوس برای اورژانس، اعزام و 15 دستگاه اتوبوس سیار دندانپزشکی اعزام و مستقر شد. سیستم، 15 سیستم پزشکی، 52 آمبولانس و 6 آمبولانس قایق.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خدمات گسترده کادر پزشکی رزمی سپاه در رزمایش هفدهم پیامبر اعظم(ص) به مردم منطقه گفت: و ام آر آی پرستاران، خدمات مشاوره، داروسازی، خدمات بهداشتی و درمانی و خدمات پشتیبانی مشتریان به صورت رایگان. و مطابق با پروتکل های اطلاع رسانی کووید 19 و بر اساس آخرین پیشرفت ها در اعتباربخشی بیمارستان های ملی و بین المللی در سطوح زنجیره های مددکاری، بهداشت، درمان و انتقال. در لایه های مختلف ارائه می شود.

روابط عمومی سپاه همچنین با راه اندازی 10 آب انبار در روستاهای کانی و گوری، تسطیح یک هکتار زمین ورزشی روستای کانی، تعریض حاشیه جاده روستای گلی به میزان یک کیلومتر و همچنین تسطیح جاده روستای کانی. اسکله با 800 متر. مهندسی و حفاظت غیرعامل نیروی زمینی سپاه در منطقه محرومیت زدایی در رزمایش پیامبر اعظم 17 در جزیره کشم.

سردار شریف همچنین به اقدامات نیروی دریایی سپاه در جنوب و غرب استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: دو بخش بیمارستان صحرایی با تمامی امکانات و تجهیزات تخصصی در بندر سیریک و بندر چارک در طوفان مغزی توسط نیروی دریایی سپاه راه اندازی شده است. “

وی افزود: این بیمارستان ها در بخش های اورژانس، رادیولوژی، اطفال، چشم پزشکی، داخلی، زنان، دامپزشکی، سونوگرافی و داروسازی به صورت کلی واحد بیمارستانی در همه جا خدمات رایگان ارائه می کردند.

سردار شریف گفت: توزیع 5000 بسته زندگی و 500 بسته آموزشی به خانواده های کم درآمد اروندکنار از دیگر خدمات ناوگان سپاه در رزمایش پیامبر اعظم (ص) 17 بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید