خون شهید سلیمانی چهره نفاق و جهل مدرن را آشکار کرد/ سرمایه گذاری 17 میلیارد دلاری شرکت های بزرگ داخلی


ساعت: 20:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889271

آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: مکتب شهید سلیمانی ادامه مکتب ائمه انقلاب و ادامه مکتب طرالله و تبیین مکتب سرخ شهادت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; آیت الله سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در دیدار با اهالی کرمان در محل اقامه نماز حضرت علی (علیه السلام) اظهار داشت: این توفیق برای من و همکارانم است که در ایام سوگواری اباعبدالله (علیه السلام) صلوات الله علیه) فرزندان و یاران و یارانش از مردم متدین و عاشوری و مخلص و شهیدپرور هستند و ولای ولایت و شهر کرمان باشم و به همه شهدا بویژه شهدای والامقام ادای احترام کنم. شهید سلیمانی

رئیس جمهور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حکیم فرزانه در شهادت حاج قاسم فرمودند حاج قاسم یک مکتب است، گفتند: چرا که راه و هدف حاج قاسم نباید گم شود.

این مسئول تصریح کرد: شهید سلیمانی را نباید تنها به عنوان یک مرد، یک فرمانده و یک دیپلمات تکریم کرد. بلکه مکتبی با خود دارد که امتداد مکتب رهبر انقلاب و امام است و امتداد مکتب طرالله است.

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه این مکتب ایثار و شهادت در راه هدف را تبیین می کند و خون طرالله سرچشمه اعمال و برکت است، برکت است.

خون شهید سلیمانی چهره نفاق و جاهلیت مدرن را آشکار کرد

رئیس جمهور گفت: خون پاک شهدا جاهلیت را از جهان دور می کند و امروز خون پاک حاج قاسم چهره جهل مدرن را آشکار می کند و نقاب را از چهره نفاق بر می دارد و چهره جاهلیت مدرن را برای بشریت و بسیاری از مجاهدان آشکار می کند. به صراط مستقیم منتهی می شود.

وی تصریح کرد: کرمان زادگاه شجاعان، سخاوتمندان، فقها، حکیمان، شاعران، هنرمندان و ریاضیدانان است و شخصیت هایی که مایه افتخار کشور هستند از این استان متولد شده اند.

این وزیر گفت: بسیاری از مردان و زنان تلاش کرده اند; اما با وجود تلاش های صورت گرفته در برخی نقاط این استان شاهد محرومیت هایی هستیم که باید با مشارکت مردم و گروه های جهادی و با کمک و حمایت دولت از چهره زیبای این استان زدوده شود.

آیت الله رئیسی گفت: بررسی ها انجام شده و امیدواریم سفرهای استانی مجموعه مصوبات به اتمام برسد تا پروژه های نیمه تمام در حوزه های مختلف بهداشتی، آموزشی، راه های مواصلاتی که در دست دولت است ساماندهی شود. طرح.

در میان مردم بودن برای ما یک نعمت الهی است

رئیس جمهور تصریح کرد: سی و یک سفر استانی در دستور کار دولت قرار گرفت و برخی نقد شد، برخی معنای حضور در جمع مردم را نفهمیدند و برخی لذت حضور در کنار مردم را درک نکردند و فهمیدند. مشکلات مردم را نداشتند

وی ادامه داد: گاهی اتهام می زدند و حرف های توهین آمیز می زدند; اما توجه نکردیم چون برای ما در میان مردم بودن یک نعمت الهی است و لذت بودن در میان مردم را با هیچ چیز جایگزین نمی کنیم ما از مردم و با مردم هستیم.

این مسئول بیان کرد: برخی تلاش کردند دولت را به حاشیه برانند، اما من تاکید کردم که نباید به حاشیه ها توجه کرد و بر خدمت به مردم، گره گشایی از زندگی مردم، کاهش بیکاری، راه اندازی واحدهای تولیدی و رونق کشاورزی و صنعت تمرکز کرد. .

آیت الله رئیسی ادامه داد: در برخی از دولت ها حاشیه سازی صورت گرفته است و ما قصد داریم به برکت خون شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، دولت گرفتار حاشیه سازی نشود.

هر ماه 12 هزار میلیارد تومان از بدهی های قبلی را پرداخت می کنیم

رئیس جمهور تصریح کرد: دولت مجدانه اقدامات را دنبال می کند و پس از این مدت دور دوم سفر آغاز می شود و برای پیگیری مصوبات و بهترین گام های این دوره باید دوره تحول و تحول برای مردم و رفع مشکلات باشد. مشکلات مردم تلاش ما کنترل رشد نقدینگی، تورم و پرداخت بدهی دولت است.

وی گفت: ماهانه 12 هزار میلیارد تومان از بدهی های قبلی را پرداخت کرده و از بانک مرکزی وام گرفته ایم. کسری بودجه 480 هزار میلیارد تومانی را پشت سر گذاشتیم و روابط با همسایگان را افزایش دادیم.»

این مسئول تصریح کرد: برای رفع بیکاری از ابتدای کار دولت آنچه وعده داده بودیم در سال اول محقق شد، ساخت مسکن در کشور در حال انجام است و یک میلیون و دویست و پنجاه هزار خانه در حال ساخت است.

آیت الله رئیسی ادامه داد: هر ساله 700 هزار واحد مسکن مهر داریم و مهمترین عقب ماندگی در عدالت اجتماعی است و در دولت مصمم هستیم که اجرای عدالت را با قدرت دنبال کنیم.

17 میلیارد دلار سرمایه گذاری از شرکت های بزرگ داخلی

رئیس جمهور تاکید کرد: به طور جدی به دنبال راه حل مشکلات اقتصادی هستیم و اصلاحات اقتصادی به یک اقدام محدود نمی شود و باید سرمایه گذاری داخلی و خارجی انجام شود و افزایش تولید در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: سرمایه گذاری 17 میلیارد دلاری از شرکت های بزرگ داخلی مانند مس، گلگهار و …. در نقاط مختلف کشور ساخته می شوند و مدیریت نقدینگی بر تولید متمرکز است.

این مقام مسئول ادامه داد: کار عمده ای در حوزه پالایشگاه ها و پالایشگاه های نفت با سرمایه گذاری بانک ها و بخش خصوصی در حال انجام است و زمینه سرمایه گذاری خارجی را در دولت فراهم می کنیم.

آیت الله رئیسی گفت: آینده را برای ملت ایران بسیار روشن و روشن می بینیم، آینده درخشانی در انتظار ملت بزرگ ایران است.
زمانی که من در قوه قضائیه بودم صحبت از مبارزه با مفسدان بود.

پیام مدرسه ح قاسم پیام عدالت است

رئیس جمهور گفت: مصمم به رفع فساد در نظام پولی، مالی و بانکی، مالیات صادرات و واردات و تمامی بسترهای اقتصادی هستیم.

وی بیان کرد: با شهیدان امام و شهید حاج قاسم پیمان می‌بندیم که ارزش‌های انقلاب اسلامی به هیچ وجه کمرنگ نشود. شهدا در هر روستا و روستایی برای ما پیامی دارند و برای حفظ ارزشهای اسلامی و فرهنگ پربار انقلاب اسلامی باید به سخنان شهدا گوش فرا داد و به امر به معروف و نهی از منکر پرداخت. زشتی

این مسئول ادامه داد: امیدواریم مکتب حاج قاسم هرگز در ایران و جهان اسلام خدشه دار نشود و به عنوان مکتب نجات و مکتبی که حامل پیام مقاومت، شجاعت و اجرای عدالت است، خدشه دار نشود. .

آیت الله رئیسی افزود: پیام مکتب ح قاسم پیام عدالت است و از خداوند می خواهیم که ما را در راه شهدا و ائمه اطهار عنایت فرماید.

ما به دغدغه های مردم اهمیت می دهیم

رئیس جمهور گفت: در سفر مصوباتی وجود دارد و فکر می شود بسیاری از مسائل حل شود که در جلسه شورای اداری استان به اطلاع عموم خواهد رسید و قطعا در این سفر اولویت ها را محقق خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دغدغه مردم دغدغه ماست، اظهار داشت: شما در اقداماتی که انجام می شود در کنار دولت هستید و مثل همیشه دشمن را شکست خواهید داد و امروز تمام تلاش ما باید این باشد که امید در دل مردم ایجاد شود.

این مسئول گفت: هرکس با قلم و گفتار و عمل خود مردم را ناامید کند در مسیر راهبرد دشمن حرکت کرده است و هرکس به مردم و جوانان امیدوار کند در مسیر راهبرد جمهوری اسلامی ایران حرکت کرده است. امیدواریم مجموعه اقدامات باعث ایجاد امید در جامعه شود

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید