شهید «فاطمه اسدی» سندی است از مظلومیت مردم ایران/ این بانوی بزرگ کرد چهره واقعی ضدانقلاب را آشکار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، مینا بیابانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور صبح امروز در مراسم یادبود شهید فاطمه اسدی که با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، مسئولین کردستان و بانوان در مسجد جامع سنندج برگزار شد، گفت. سلطه پهلوی به دلیل سیاست های حاکم بر نظام آنان، مردم ستمدیده این منطقه همواره از آسایش و مراقبت محروم بودند، اما پس از پیروزی شکوهمند و دلگرم کننده انقلاب اسلامی، متاسفانه با حضور وحشتناک گروهک های ضدانقلاب مواجه شدیم. مدعیان حق ملت مظلوم کرد که برای رسیدن به اهداف شوم خود و خدمت استکبار از هیچ اقدام وحشیانه و غیرانسانی فروگذار نکردند و متأسفانه این حضور وحشیانه باعث شد که نظام اسلامی از همان ابتدا بتواند در خدمت خود باشد. آغاز این ناموفق.

وی گفت: زمانی که نظام حاکم اسلامی به دنبال آسیب شناسی چه در حوزه پزشکی و چه در سایر خدمات بود، متأسفانه حضور ایادی آمریکایی در قالب تفکر سوسیالیستی اما در قالب یک خدمتگزار، مستکبرانه مانع از ارائه نظام نوپای اسلامی شد. خدمات با عزت این مردم «اما تاریخ ایران جوانمردی و غیرت مردان و زنان این مرز و بوم را فراموش نخواهد کرد.

وی افزود: در شرایطی که ضدانقلاب و دشمنان خباثت کردند و به وحشیانه ترین شکل به مردم جفا کردند، مردم کردستان با بصیرت، آگاهی و سلحشوری به مقابله با این کردها پرداختند.

بیابانی خاطرنشان کرد: این بصیرت و شجاعت مردم باعث شد تا همه غیور مردان از سراسر ایران برای حمایت از مردم مظلوم و حفاظت از منطقه به کردستان بیایند و همگی یا کشته شدند یا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. آنها به دست آورده اند و همه ادعا می کنند که مردم کردستان مظلوم و دارای بینش و درک عمیق سیاسی هستند و همه وطن پرست و حامی ولایت هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه کردستان در تمام این سال ها محل دفاع جنایتکاران و مدعیان دروغین از کردها است، گفت: این بصیرت، آگاهی و شجاعت این مردم باعث شد که خداوند متعال به جنگ و این اخلاص و اطاعت از ولایت برکت دهد. از این آب و خاک

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: در سال های 57 تا 63 همه می دانستند که استان های آذربایجان غربی، کردستان و حتی بخشی از کرمانشاه تحت کنترل وحشیانه گروهک های ضدانقلاب است، اما مردم قهرمان کردستان این را داشتند. کمی از اعتقاداتشان کوتاه نیامدند و از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و ولایت فقیه و رهبری حمایت کردند.

وی با تاکید بر اینکه اکنون به لطف خداوند و تلاش جوانان غیور کردستان امنیت در کشور برقرار شده است، گفت: با تداوم دولت اسلامی و انقلابی پیشرفت بزرگی خواهیم داشت اما دشمنان نخواهند کرد. ساکت بمانید و علیه ما توطئه کنید و چهره این ملت انقلابی را برای به زانو درآوردن ملت ایران خواهند نشاند، زیرا اهداف نظام اسلامی همیشه ضد استکبار است و منافع آنها را به خطر می اندازد، اما همه با توطئه های مردم روبرو شویم. دشمنان با بصیرت و بصیرت نگذاریم سلطه خود را بر این ملت گسترش دهند.

بیابانی گفت: جنگ امروز ما یک جنگ نرم و جنگ اعتقادی و جنگ تمدنی است و دشمنان ما دریافته اند که ملت ایران همیشه پیروز، هوشیار و مقاوم در عرصه نظامی است.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت امروز ملت ما عرصه فرهنگی است و زنان منطقه قهرمان، پیشاهنگ و افسر جنگ نرم هستند، گفت: زنان با تربیت فرزندانی دلیر در کنار مردان غیور ایران اسلامی بر دشمنان خود پیروز شدند. “

bfb9c5ba 10e7 44b6 8491 fe3f1fa160cb خبر خاکستری

وی ادامه داد: بانوان ما در زمینه تزکیه، عفاف و تربیت نسل ها مهم ترین وظایف را بر عهده دارند و نقش کارمندان غیور، آگاهی بخشی و آگاهی بخشی را ایفا می کنند، بنابراین این وظیفه سخت بر عهده بانوان است. شیرزنانی که همیشه در هر نقطه از کشور و در تاریخ انقلاب موثرترین نقش را داشته اند.

بسیج رهبر جامعه زنان کشور گفت: شهید فاطمه اسدی سند مظلومیت مردم ایران است، بانوی بزرگی که برای حفظ خانواده خود به مقابله با ضدانقلاب پرداخت و به وحشیانه ترین شکل به شهادت رسید. بانوی عزیز او به عنوان الگوی ارزشمند و حافظ خانواده برای همه زنان ایران و زنان در سراسر جهان ظهور می کند.

وی تاکید کرد: کل ایران اسلامی باید این بانوی بزرگ را از ترس حفظ کند چرا که نشانه های دشمن به خانواده های ما و مادران ایرانی، مربیان نسل شجاع و غیور انقلاب هستند.

بیابانی در پایان گفت: در شرایطی که کشور با هجمه های بزرگی از جمله هجمه های سیاسی و اجتماعی مواجه است و تلاش می کنند در فضای مجازی و از طریق ماهواره جنگ شناختی ایجاد کنند، مردان و زنان ایران اسلامی باید مسلح به سلاح شوند. از آگاهی و بصیرت

b512268f f3bb 4f2b 9d6f 82cd016c6574 خبر خاکستری

تحقیقات شهید اسدی در مورد شهادت چهره واقعی ضدانقلاب و مدافعان قلابی کرد را آشکار می کند.

کشور محمودی فرزند شهید فاطمه اسدی نیز در این مراسم گفت: جنگ به هیچ وجه زیبا نیست اما در جنگ تحمیلی و 8 سال پاسداری مقدس بسیاری از عزیزان خود را برای به دست آوردن این سرزمین از دست دادیم و اب.”

وی گفت: امروز دشمن با کمک جنگ نرم صورت خود را پشت نقاب پنهان کرده و در صدد ضربه زدن به این انقلاب است. اکنون جوانان ما به عنوان فرزندان و وارثان خون شهدا باید وارد میدان شوند و سطح آگاهی و علم خود را بالا ببرند «به دشمنان این مرز و بوم اجازه نفوذ ندهید.

محمودی ادامه داد: جوانان این مرز و بوم به ویژه زنان و دختران آن باید با تربیت صحیح فرزندان صالح و انقلابی در حفظ دستاوردهای انقلاب و خون ریخته شده شهدای ما تلاش کنند.

36910e5d c67f 41c2 87ef 43bb64074612 خبر خاکستری

سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان گفت: کردستان به داشتن شهدای افتخار می کند که نام و آوازه آنها همچون نگینی در کشور می درخشد.

وی با بیان اینکه شهدای ناهید فاتحی کرجو، فاطمه اسدی و سایر شهدای ما از جمله شهدایی بودند که توسط گروه های ضدانقلاب مدعی دفاع از حقوق کردستان به شهادت رسیدند، گفت:

سرکانی گفت: امروز نسل ما دختران و زنان باید به اهداف آرمان های شهدا واقف باشند و بدانند که زنان دلاور و شجاع ما همچون مردان در دوران انقلاب و دفاع مقدس از جان و مال و عزیزان خود گذشتند. برای بارورتر شدن درخت انقلاب و برافراشتن پرچم توحید نه تنها در ایران بلکه در جهان.

مسئول بسیج جامعه زنان بیت المقدس کردستان گفت: دلیرمردان انقلاب اسلامی ما با کمک و همراهی بانوان توانسته اند بزرگترین قله های نبرد حق و باطل را فتح کنند و امروز امنیت و امنیت. آرامشی که در جامعه ما وجود دارد.

وی اعلام کرد: امروز مهمترین وظیفه ما در قبال شهدا این است که همچنان پاسدار آرمان های شهدا باشیم.

سرکانی بیان کرد: طی چند روز گذشته هوای کشور بویژه استان کردستان به عطر شهید فاطمه اسدی معطر شده است که این بُعد شیطانی را برای گروه های ضدانقلاب اقلیم کردستان آشکار کرد و چهره واقعی باطل را آشکار کرد. مدعیان حقوق کرد

سرکانی در پایان گفت: امیدواریم نسل سوم و چهارم بتوانند با الگو قرار دادن این بانوی فداکار جهاد اکبر را به گوش جهانیان برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید