رهبران حزب دمکرات جز خشونت گفتمانی ندارند / شهید فاطمه اسدی به دشمن شلیک می کند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کُردتودی ؛ سردار محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در مراسم چهلمین سالگرد شهادت فاطمه اسدی در مجتمع فجر سنندج حضور یافت. حضور فرماندهان و افسران تأمین کنندگان گفت: انسان همیشه به دو دستاورد نیاز دارد، یکی ذکر و دیگری علم، زیرا علم برای رهایی از جهل و ذکر برای رهایی از غفلت است.

وی با اشاره به اینکه نیاز این مراسم ذکری به شرح زیر است، گفت: ذکر سیدالشهدا(ع) ما را به تدبر و عبرت می کشاند، درسی از انسان هایی که همیشه راه انسانیت را انتخاب کرده اند.

سردار باقرزاده گفت: باید شرایط خود را با وضعیت شهید فاطمه اسدی تطبیق دهیم در حالی که او ایستادگی خود را در برابر دشمن نشان داده است.

وی گفت: در اوایل انقلاب، در روزهایی که هنوز پایه های نظام و انقلاب مستحکم نشده بود، گروهی به نام حامیان خلق کرد، به بدترین و وحشیانه ترین شکل، مردم را از آنجا بیرون کشیدند. این منطقه به سرزمین ما و خون و اجازه داد تا شیرینی پیروزی را بچشند.

وی گفت: رهبری نادرست رهبران احزاب ضدانقلاب کردستان و تشدید احساسات ناشی از محرومیت رژیم ستم شاهی، روحیه تهاجمی برخی را که آنها را به سمت گرایش های تروریستی سوق داده اند، تشدید کرده و در نتیجه… کردستان عزیز و ناامنی به قتل تبدیل شد و اولین پیشگامان خدمت به مردم در این منطقه دستگیر و با جنایت کشته شدند.

وی گفت: گروهک های جنایتکار منطقه نمی خواستند بپذیرند که مردم بر اساس تفکر اسلامی خود در این انقلاب پیروز شدند، به همین دلیل با آنها مخالفت کردند و مردم بی گناه را کشتند.

وی خاطرنشان کرد: رهبران حزب دمکرات گفتمانی جز خشونت ندارند و تنها می خواهند با وحشت خود را به جهانیان ثابت کنند و این حرکت شیطانی آنها برای همیشه در ذهن نسل های آینده در عمود تاریخ باقی خواهد ماند. این سؤال آینده خواهد بود. «شهید فاطمه اسدی به چه جنایتی کشته شد؟

سردار باقرزاده گفت: وقتی به این جنایت دقت شود می بینیم که دشمنان مردم بی دلیل دست به چنین جنایاتی می زنند و باید بدانند با هر ژست سیاسی از سوی مردم محکوم خواهند شد.

وی با بیان اینکه مدعیان دموکراسی و پاسداری از مردم کردستان به خوبی می دانستند که چه ظلمی به مردم این خطه از ایران عزیز کرده اند، افزود: این مدعیان دروغین نمی خواستند بپذیرند که مردم بر اساس این انقلاب پیروز شدند. اندیشه اسلامی».

سردار باقرزاده گفت: پرتاب 16 موشک زنان نشانه علم و روحیه جهادی و حضور دانشمندانی است که در پرتو فرامین انقلاب آزادی و استقلال این انقلاب را رقم زده اند.

مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به منطق مردم کردستان اشاره کرد و افزود: بسیاری از روحانیون و طلاب در این انقلاب در راه انجام وظیفه جان خود را از دست داده اند و این انقلاب و امنیت حاصل تلاش آنان است. خون.”

سردار باقرزاده گفت: مردم کردستان کسانی هستند که با عشق و بدون هیچ چشم داشتی به میدان آمدند و مأیوسانه در مقابل دشمن ایستادند تا در این انقلاب به ثمر بنشینند.

وی افزود: شهید فاطمه اسد به سمت حزب دمکرات تیراندازی می کند و همه مدعیان حقوق ملت بدانند که نه تنها مردم ایران بلکه همه دنیا آنها را می شناسند و به دلیل تفحص شهید محکوم به شکست می کنند. فاطمه اسدی یکی دیگر از اسناد عزت و عزت ملت ایران بود و در مقابل جهانیان به دشمنان این انقلاب تحقیر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید