تشیع شهید فاطمه اسدی نشانه ارادت کردستان به راه شهدا و انقلاب بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در مراسم چهلمین سالگرد شهادت حضرت فاطمه اسدی در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج اظهار داشت: این مصیبت وارده را به شهید گرانقدر و فرمانده دل ها سرلشکر حاج قاسم سلیمانی تسلیت عرض می کنیم. .

وی افزود: ما از جمله ای از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شهادت حاج قاسم استفاده می کنیم که شهادت حاج قاسم به جهانیان نشان داد که انقلاب ما هنوز زنده است و بقای انقلاب ما را به جهانیان نشان داد. .

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: تفحص و تشییع شهید فاطمه اسدی به جهانیان نشان داد که مردم کردستان همچنان پایبند به راه شهادت و شهادت و کار انقلاب هستند.

زارعی کوشا گفت: تشیع باشکوه پیکر مطهر شهید فاطمه اسدی در سنندج بار دیگر شهادت، ایمان و اصالت این مردم را به اثبات رساند.

وی افزود: شهید فاطمه اسدی نماد بانوی غیور و شجاع کردستان است و افتخار و استقامتی بزرگ برای تاریخ کردستان است لذا امیدواریم راه شهدا برای ما موفق باشد.

استاندار کردستان در پایان خطاب به استانداران استان گفت: پیروی از راه شهدا برای مدیران خدمت رسانی شبانه روزی به مردم است و امیدواریم همه راه شهدا را ادامه دهیم. شهدا.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید