اقدامات دشمنان نشان دهنده ضعف و بی کفایتی آنهاست/با تخریبگران امنیتی باید قاطعانه برخورد شود


ساعت: 16:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908400

کرمی تبار گفت: آنچه امروز در کشور می گذرد نشان دهنده عجز و ناتوانی دشمنان در برابر ملت ایران است و مردم یا کشورهایی که به فکر ناامنی در ایران هستند باید منتظر اقدام قاطع باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، حجت الاسلام نور کریمی تبار، اما امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام گفت: به گفته تحلیلگران آمریکایی، تحریم ها جوابگو نبود و توان مبارزه با ایران را کاهش داده است. نظامی ندارند و با شورش و تبلیغات وارد عمل شدند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با دانشجویان فرمودند که راهبردهای کنونی دنیا در حال تغییر است و آمریکا بر خلاف گذشته دیگر قدرت برتر، اولین تصمیم گیرنده و رهبر انقلاب نیست. جهان

خطیب نماز جمعه ایلام یادآور شد: بدون شک جمهوری اسلامی از نعمت های سرشاری چون نیروی انسانی مستعد و نخبه، منابع طبیعی و تاریخی، موقعیت جغرافیایی استراتژیک و از همه مهمتر حکومت جمهوری بر پایه مردم برخوردار است. و رهبری یکی از بازیگران اصلی نظم جدید جهانی است.

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد: نشانه های افول آمریکا شکل گرفته و در داخل و خارج با چالش های فراوانی مواجه است و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر فرصتی از جمله ایجاد بلاتکلیفی و هرج و مرج در کشور ایران استفاده می کند. بله، البته او با اشتباهات رابطه ای و راهبردی خود از جمله حیا و بدبین ساختن نسل جدید به انقلاب تلاش کرد مردم ایران را با خود همراه کند، اما ناکام ماند.

وی افزود: آمریکا با تاکتیک‌هایی در قالب جنگ ترکیبی در فضای واقعی و مجازی وارد میدان شد و با وجود جنگ گسترده رسانه‌ای و تبلیغاتی در ایران، این حملات مسموم تأثیری بر مردم نداشت.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: اقدامات ناپخته، کور، فرسایشی و بی ثمر نشان از محاسبات نادرست دشمنان دارد و تهدید آنها فرصتی برای شناسایی مولفه های داخلی و خارجی و توان اشراف اطلاعاتی ایران بود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با اشاره به اوضاع سوریه یادآور شد: مزدوران و خائنان جوانان فریب خورده را با خود همراه کردند و التهاب را در این کشور ایجاد کردند، بنابراین به دلیل فضای شکننده سوریه، داعش با چراغ سبز بر سوریه حکومت کرد. آمریکا و امنیت زیرساخت ها و اقتصاد این کشور را ویران کردند و بر عزت آنها مسلط شدند، اما با حضور به موقع سردار سلیمانی و فرماندهی رهبری سوریه نجات یافت.

وی با تاکید بر اینکه هر جا ناامنی ایجاد شود امنیت و آزادی از بین می رود، گفت: جوانان و نوجوانان با بررسی پیشینه حضور داعش در سوریه و عراق و جنایات هولناک این گروه، ماهیت شورش های اخیر در سوریه را بررسی می کنند. کشور و برنامه هایی که برای ایران در نظر دارند اطلاع رسانی خواهند شد.

وی افزود: پروژه قیام و جنگ تلفیقی دشمن شکست خورده است و علیرغم مشکلات، انتظارات و مخالفت های مسئولین، اهل بصیرت و بصیرت به فتنه نپیوستند. رسانه ها و مردم باید در برابر عاملان درگیری و حاکمیت شکنان موضع قاطعانه داشته باشند و آنها را به عنوان مزدوران دشمن وارد کرده و ستون معترضان و جوانان فریب تبلیغات دشمن را از قیام کنندگان جدا کرد.

امام جمعه ایلام با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه انتقام خون شهید سلیمانی همچنان پابرجاست، تاکید کرد: تجربه ثابت کرده است که هر جا مردم و مسئولان به فرموده و منویات مقام معظم رهبری عمل کردند موفق بوده اند و توهینی به ایشان وارد نشده است. اقدامات برای کشور مشکل ساز است.

خطیب نماز جمعه ایلام یادآور شد: در عرصه جهاد بین نسل جوان شفاف سازی صورت نگرفت و رسانه ها، نهادها و خواص وظیفه دارند دستاوردهای انقلاب را به مردم عرضه کنند.

وی ضمن قدردانی از خویشتنداری و بردباری نیروی انتظامی در قبال معاندین و فریب خوردگان، گفت: امروز مردم فهیم و فهیم ایران اسلامی با حضور خودجوش و گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان به اختلاف خود با معاندین پایان دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید