جنایات صهیونیست ها علیه مردم مظلوم فلسطین نشان دهنده ضعف آنهاست


ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: 91/01/26
کد خبر: 1822138

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جنایات صهیونیست ها علیه مردم مظلوم فلسطین نشان دهنده ضعف روزافزون این رژیم اشغالگر است که در حال نشان دادن قدرت توخالی برای سرپوش گذاشتن بر آن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید حاطب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه تهاجم بی شرمانه صهیونیست ها به اماکن مقدس فلسطین در ماه مبارک رمضان و حمله به بالین ها و زائران مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد و نسبت به ادامه اقدامات وحشیانه و تروریستی اشغالگران قدس هشدار داد. و فلسطین را اشغال کرد.
وی با اشاره به ضرب و شتم نمازگزاران فلسطینی توسط نیروهای اشغالگر، گفت: جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین نشان دهنده ضعف روزافزون رژیم اشغالگر است که برای سرپوش گذاشتن بر آن، قدرت خود را در برابر نمازگزاران بی دفاع نشان می دهد.
حاتب زاده افزود: این جنایات که نقض آشکار حقوق بین الملل و حقوق بشر است، بیش از پیش نشان می دهد که خیانت برخی از رهبران اسلامی در عادی سازی روابط با رژیم جعلی صهیونیستی، رفتار این رژیم را عادی نمی کند. برعکس، جنایات رژیم علیه فلسطینی ها به دلیل حمایت برخی از رهبران اسلامی و عرب از آرمان فلسطین افزایش یافته است، تا جایی که شاهد خشونت بی رویه این رژیم آپارتاید و نژادپرست هستیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه دولت ها و سازمان های بین المللی را به حمایت از مردم فلسطین و جلوگیری از ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین فراخواند و از مردم و ملت های مسلمان برای حمایت از مسجد الاقصی خواستار بسیج شدند.
حاتب زاده در نهایت رژیم و حامیان منطقه ای و بین المللی آن را مسئول عواقب اقدامات رژیم صهیونیستی در بیت المقدس و فلسطین دانست و خواستار واکنش شفاف و فوری سازمان همکاری اسلامی و کشورهای مسلمان در حمایت از مسجدالاقصی شد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید