مخالفان و اجاره خواران به دنبال شایعه سازی و تشویش اذهان عمومی / برخورد قاطعانه با تخریب کنندگان امنیتی


ساعت: 15:01
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838733

ستاری با بیان اینکه برخورد قاطع با متخلفان امنیتی در دستور کار قرار دارد، افزود: مخالفان و رانت خواران به دنبال شایعه سازی و تشویش اذهان عمومی هستند و با تخلفات امنیتی بدون اطمینان برخورد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهرام ستاری در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: برنامه اقتصادی دولت سیزدهم به عنوان هدفمندی یارانه ها آغاز شد و از آنجایی که مردم در زمینه سلامت و واکسیناسیون تاج و تخت همکاری کرده و به مرحله خوبی رسیده اند، امروز در انقلاب اقتصادی نیاز است که قطعاً وجود دارد. تاثیرات خوبی بر مردم و اقتصاد دارد.

وی افزود: در بحث ترویج یارانه ها و توزیع عادلانه دست برخی از برندگان قطع می شود. آنها قوی تر شدند.

نماینده مردم قانون و امنیت منطقه لرستان گفت: با اجرای این طرح با افراد فرصت طلب که دستشان قطع شده است، شایعه پراکنی می کنند و باعث تخریب و تشویش اذهان عمومی می شوند و قطعا با این افراد به شدت برخورد می شود.

ستاری بیان کرد: با افرادی که به دنبال تضعیف امنیت هستند و همچنین اخلالگران در بازار و ایجاد مشکل به عنوان مخرب امنیت و مخرب اقتصادی برخورد جدی می شود و ما هیچ اطمینانی در این زمینه نداریم.

وی گفت: منافقین، رانت خواران و معاندان در تلاش هستند تا از این فرصت استفاده کنند و امنیتی که با آن دست به گریبان خواهیم شد را خدشه دار کنند.

نماینده سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: انبار کالاهای اساسی در بازار وجود دارد و جای نگرانی نیست و به همه مدیران دستور داده شده تا با تخریب کنندگان امنیتی و اقتصادی به شدت برخورد کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید