رئیس قوه قضائیه: برای اصلاح باید بازنگری و اقدام کنیم/ ضعف خودمان را فراموش نکنیم; اگر این ضعف ها انباشته شود، غیر قابل درمان می شود

رئیس قوه قضائیه: برای اصلاح باید بازنگری و اقدام کنیم/ ضعف خودمان را فراموش نکنیم;  اگر این ضعف ها انباشته شود، غیر قابل درمان می شود

اژه ای گفت: ممکن است بیش از 90 درصد مشکلات ما مربوط به دشمن باشد، اما باید بازنگری و اقدام اصلاحی انجام دهیم و نقاط ضعف خود را فراموش نکنیم که در صورت انباشته شدن این ضعف ها غیر قابل درمان می شود.

حجت سلام محسنی آژه ای در جمع مسئولان و قضات استان زنجان گفت: یکی از وظایف دولت در قبال مردم این است که زمینه رشد و آگاهی مردم را در همه ابعاد فراهم کند و بستری فراهم شود که بتوانند در آن جا فراهم شود. با فضایل اسلامی و انسانی متولد شوند تا زمینه ساز سعادت اخروی آنان باشد.

رئیس قوه قضاییه گفت: یکی دیگر از وظایف دولت تامین امنیت، معیشت و اشتغال مردم است تا مردم با معیشت مناسب شرایط پیشرفت و عزت را به دست آورند.

وی گفت: یکی از وظایف دیگر دولت برقراری عدالت و حفظ کرامت مردم است، بنابراین همه ما به عنوان کارگزاران نظام باید برای مردم تلاش کنیم و همه مسئولان باید به این نکات توجه کنند. “

آژه ای بیان کرد: امروزه در اثر ظلم جریان سلطه نه در ایران، بلکه در بسیاری از کشورها، مردم تحت فشارهای مختلف امنیتی از نظر اقتصادی، سیاسی و روانی هستند و این مختص کشور ما نیست، بلکه اکثرا کشورها درگیر این مشکل هستند، شاید کشورهایی که نظام سلطه تمام سرمایه های آنها را نابود کرده و به آنها ظلم می کند، هرچند وضعیت کشور ما خیلی بهتر است، اما ما نیز در طول تاریخ قربانی نظام سلطه بوده ایم.

رئیس قوه قضائیه گفت: با توجه به وضعیت تورم، میزان حقوقی که به کارکنان اضافه می شود، با توجه به تورم، قدرت خرید همچنان از مقداری که اضافه می شود عقب است و همه کارکنان کشور و البته بسیاری. عموم مردم به آن متعهد هستند.

آژه ای گفت: امروز دشمن با هجمه ای ترکیبی و با تدابیر سخت تحریم و تحریم، تصور نادرستی از ایران ایجاد کرد و تصور کرد که با تحریم و جنگ روانی می تواند یک وضعیت کاملا ضدامنی در کشور ایجاد کند.

وی بیان کرد: دشمن چون دیدگاه مردم را شناسایی کرده بود فکر می کرد مردم علیه نظام و ارزش ها قیام می کنند اما خوشبختانه با ایمان مردم و رهبری رهبر انقلاب بیشتر توطئه دشمن را به دنبال داشت. خنثی شد زیرا برنامه ریزی آنها بسیار بیشتر از آنچه اتفاق افتاد بود.

رئیس قوه قضائیه گفت: برخی از اشتباهات دشمن در ابتدای اغتشاشات، آتش زدن قرآن و پرچم و هتک حرمت مقدس بود که هیچ فرد عادی این کار را انجام نمی داد و با این محاسبات غلط مردم انجام می دادند. متوجه شد که این کار دشمن است.»

وی افزود: مردم گفتند وقتی با دشمن روبرو می شویم مشکل داریم، اما شما به فکر ما نیستید و خیرخواه ما نیستید، اما دشمن همچنان در مجامع بین المللی علیه کشور ما فعال و فعال است، بنابراین ما مجبوریم به فعالیت خود ادامه دهید.”

اژه ای گفت: ممکن است بیش از 90 درصد مشکلات ما مربوط به دشمن باشد، اما باید بازنگری و اقدام اصلاحی انجام دهیم و نقاط ضعف خود را فراموش نکنیم که در صورت انباشته شدن این ضعف ها غیر قابل درمان می شود.

وی افزود: در بحث معیشتی، دولت و مجلس تمام تلاش خود را می کنند و جدا از عقب ماندگی هایی که داریم، دشمن تلاش زیادی می کند، بنابراین به کمک مردم و قوه قضائیه برای تحقق غیرممکن ها نیاز دارند. “

رئیس قوه قضائیه افزود: اکثریت را دولت حمل می کند اما مردم از قوه قضائیه انتظار اکثریت دارند اما هم مجلس و هم دولت مسئول هستند.
خرید انواع کوله پشتی و کیف از برند بانگه

خرید انواع کوله پشتی و کیف از برند بانگه
پیشنهاد امروز
yektanet-logo-sign

آژه ای افزود: یکی از مسائل مهم امروز جامعه و دولتمردان و همه مسکن است و یکی از عوامل مهم در سبد هزینه مسکن و همچنین کسانی که مسکن ندارند همیشه نگران هستند.

وی بیان کرد: وقتی فردی خانه دارد در آرامش است بنابراین موضوع مسکن یکی از اولویت های دستگاه قضایی برای مسئولان است.

وی گفت: موضوع دیگر حقوق و معیشت کارکنان است و در این زمینه تلاش شده است.

اژه ای اضافه کرد: اگر فردی کار خلافی انجام دهد همه گروه را تحت تاثیر قرار می دهد بنابراین باید حمایت دولت مورد توجه قرار گیرد و مراقب رفتار با مردم باشیم.

گفت: ممکن است صد بار حرف بزنیم، اما کار و عمل ما آن را از بین می برد و ممکن است برعکس هم بیفتد.

رئیس قوه قضائیه احترام به ارباب رجوع و برخورد صحیح با مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز هدف نهایی دشمن تعرض بیشتر به نهادهای مقدس است، چرا به قوه قضاییه اینقدر هجمه می شود، چرا صحبت می شود، چرا آیا تهمت زده می شود، چرا سپاه و بسیج و نهادهایی که مؤثرتر هستند بیشتر حمله می کنند زیرا برای رسیدن به اهدافشان مضر است و ما باید دستاوردها را در این زمینه تبیین کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید