اگر کالاهای اساسی را خودمان تولید کنیم، آمریکا و انگلیس اشتباه می کنند و به ما فشار می آورند

ساعت: 14:05
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797910

سردار نکدی در جشنواره کارکنان مدرسه حاج قاسم:

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: اگر کالاهای اساسی خود را خودمان تولید کنیم، آمریکا، انگلیس و جنایتکاران اشتباه می کنند که ما را برای تحریم تحت فشار قرار دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمدرضا نکدی در نخستین جشنواره کارکنان مدارس حاج قاسم که صبح امروز سه شنبه در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: مهمترین ویژگی او اخلاص بود. اگر بخواهیم کارمند، حراست، ارتشی، روحانی و طلبه تراز انقلاب باشیم، باید مخلص باشیم. این اخلاص به راحتی قابل تشخیص و اندازه گیری نیست، اما وقتی ولی اخلاص به عنوان مهمترین ویژگی حاج قاسم سلیمانی بیان می شود، یعنی این اخلاص ظهور کرده است.

وی افزود: اخلاص جایی می شود که همه شما را متهم می کنند و شما را نهی می کنند. از دوستان و دانشمندان گرفته تا خانواده و اقوام. او می خواهد وارد جبهه ای شود که شانس پیروزی نداشته باشد و ظاهرش شکست باشد. 90 درصد سوریه و بیشتر عراق در اشغال است و خمپاره به کربلا می رسد. اخلاص جایی است که هست. این جبهه ای است که از نظر سیاسی مشخص است و از نظر نظامی همه می گویند شکست در انتظار آن است. او باید سوار هواپیمای حامل 100 تن مواد منفجره و مهمات در فرودگاهی شود که تروریست ها در آن چرخیده بودند. هیچکس امیدی ندارد اما با تمام وجود در صحنه ظاهر می شود و خداوند پاداش این اخلاص را با پیروزی های معجزه آسا می دهد.

سردار نکدی یادآور شد: فردی که اصلاً آنجا را نشناسد و قبلاً حضور نظامی نداشته باشد، آنجا خواهد بود و وارد چنین نبردی می شود، اما خداوند پاداش این اخلاص را به پیروزی های شگفت انگیز و باورنکردنی می دهد. همه جناح های سیاسی به او تهمت زدند و او را متهم به دفاع از دیکتاتور کردند، اما آبروی خود را از دست داد و این اوج اخلاص است.

وی همچنین یادآور شد: چرا حضرت علی (ع) با این اقامتگاه به خاک سپرده شد در حالی که دریای اخلاص بود. دلیلش این است که این افراد در آن زمان نبودند. ای کاش این افراد در ایام غربت مادرمان حضرت زهرا (س) بودند. کارمند انقلابی مدرسه حاج قاسم فقط یک کلمه است به مردم آنطور که می دید نگاه کنید. اگر این مردم بودند این مظلومیت امیرالمومنین(ع) نمی شد و حضرت زهرا(س) به این شکل عجیب دفن نمی شد. اگر این افراد در اوایل اسلام بودند اوضاع فرق می کرد. امام (ره) نیز در وصیت نامه خود فرمودند که مردم ما در زمان رسول خدا بر مردم حجاز برتری دارند. این مردم به میدان آمدند و صدها هزار شهید و جانباز تقدیم کردند، در برابر فشارها و سوء مدیریت ها ایستادگی کردند، در صف ایستادند و آن تشییع باشکوهی را برگزار کردند که جهان را شگفت زده کرد. این افراد شایسته کار هستند و ما باید خدمتگزار آنها باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حاج قاسم سلیمانی با تشریح تواضع و تلاش و فداکاری مردم در راه امنیت و آسایش مردم گفت: هیچ کارمندی در هیچ جای دنیا این افتخار را ندارد که برای چنین افرادی کار کند. “

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر لزوم توجه به جهش و رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی گفت: بیشتر نیازهای ما در بازار داخلی قابل تولید است. ما باید سخت کار کنیم. کارگران تراز انقلاب باید تلاش کنند. گاهی اوقات در دفاتر ما و شاید حتی یک لشکر خارجی میوه و موز روی میز ما باشد. سپس میوه هایمان را با لودر دور می اندازیم. بنده در تراز انقلاب باید در مقابل آنها بایستد و برای تولید تلاش کند. اگر کالای اصلی خود را خودمان تولید کنیم، آمریکا و انگلیس و جنایتکاران این اشتباه را مرتکب می شوند که ما را برای تحریم تحت فشار قرار می دهند زیرا دیگر به نان و آب و علوفه وابسته نیستیم.

نکدی در پایان گفت: امیدواریم روزی شاهد حضور بسیجیان خود در دفاتر تولید محور باشیم. لیست واردات را در دفاترشان بیرون بیاورند و برای استفاده از محصولات تولید داخل برنامه ریزی کنند تا انشاالله بتوانیم به حضور حاج قاسم افتخار کنیم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید