فراموش نکنیم که می توانستیم جام جهانی برابری / دولت را از دست بدهیم تا به ما کمک کند تا به منابع مالی دسترسی پیدا کنیم

ساعت: 17:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804569

عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال به مشکلات موجود در روند آماده سازی تیم ملی اشاره کرد و از دولت خواست تا امکان دسترسی فدراسیون به بودجه را فراهم کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی در خصوص صعود تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی گفت: در ابتدا به مردم خوب کشورمان، ورزشکاران و به ویژه فوتبالیست ها و رئیس جمهور تبریک می گویم. فدراسیون و تشکر از کمیسیون ها و ادارات و همچنین باشگاه ها و روسای هیئت های فوتبال استان ها. مسلم است که رسیدن به جام جهانی چیزی جز هماهنگی، همدلی و کار مشترک بین باشگاه ها، هیئت ها و فدراسیون ها نبود. همچنین از کادر فنی تیم ملی و بازیکنان ارزشمند کشورمان تشکر می کنم که سریع ترین یا سریع ترین راه را برای صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی رقم زدند. واقعا کاری کردند کارستان.

وی افزود: سه بازی دیگر از مقدماتی جام جهانی باقی مانده است و تیم های دیگر باید برنامه های خود را برای رسیدن به جام جهانی تنظیم کنند یا خیر، اما خوشحالیم که این اتفاق برای تیم ملی فوتبال ایران و مسابقات مقدماتی رخ داده است.بچه های ما. واقعاً نباید فراموش کنیم که در دور اول همه می‌دانستند که اگر مساوی کنیم، ممکن است به دور دوم صعود نکنیم، چه رسد به اینکه به جام جهانی صعود کنیم. ما نباید این مشکل را فراموش کنیم که این اتفاق افتاده است. با درایت کادرفنی فدراسیون می توانیم سه بازی دیگر را به صورت دوستانه، تدارکاتی یا به عبارتی با استفاده از بازیکنانی که شاید کمتر بازی کرده اند انجام دهیم و آنها را برای جام جهانی آماده کنیم و در حال کسب تجربه بیشتر هستیم. البته یک دیدگاه است و بستگی به نظر کادر فنی تیم ملی دارد.

یکی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با قدردانی از کارکنان کشوری گفت: ابتدا از رئیس جمهور به خاطر پیام دلگرم کننده شان تشکر ویژه دارم. همچنین توسط دکتر محمد محبر معاون اول رئیس جمهور که حضور ایشان در این مسابقه باعث دلگرمی ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی و فدراسیون فوتبال شد و نشان داد که دولت همیشه و همیشه در کنار مردم خود بوده و بسیار خاص است. در بحث در مورد مسئولیت های اجتماعی خود تماشا می کنند. همچنین از حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و صالح امیری رئیس کمیته المپیک تشکر می کنم که با حضور در ورزشگاه بار دیگر نشان دادند که در کنار ما هستند.

مجیدی با اشاره به حضور کارکنان دولت در کنار تیم ملی فوتبال گفت: با توجه به اینکه متن سخنرانی و حضورشان در ورزشگاه باعث دلگرمی فوتبال شد، امیدواریم حمایت های بیشتر دولت شامل تیم ملی شود. اما این فوتبال نیاز به حمایت دولت دارد، چون تیم ملی برای فدراسیون فوتبال نیست، برای 80 میلیون نفر است. به طور قطع می توان گفت 90 درصد این افراد در جام جهانی پای تلویزیون می نشینند تا پیروزی تیم ملی خود را تماشا کنند. لطفا به مسائل پشتیبانی و همچنین مسائل مالی توجه بیشتری داشته باشید.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در پایان گفت: همانطور که می دانیم با حضور تیم ملی در جام جهانی پول به فدراسیون ها تعلق می گیرد اما به دلیل تحریم های سخت حق نداریم این پول را در جام جهانی برداشت کنیم. لحظه.” فضایی را ایجاد می کند که بتوانیم به منابع مالی دسترسی داشته باشیم تا ملی پوشان بتوانند با آرامش در مورد آمادگی خود برای حضور در جام جهانی فوتبال 2022 قطر صحبت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید