تمدید قرارداد اسکوچیچ تا پایان جام جهانی/فدراسیون، وضعیت مالی خوب نیست. ما به کمک دولت نیاز داریم!


ساعت: 19:49
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811534

با تیم های بزرگی که به قطر نرسیدند یک بازی تدارکاتی انجام می دهیم.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: با نظر و تایید میرشاد ماجدی، قرارداد دراگان اسکوچیچ تا پایان جام جهانی 2022 تمدید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شرایط فعلی گفت: بعد از دربی پایتخت که 26 اسفند برگزار می شود، ملی پوشان 27 اسفند به تیم ملی دعوت خواهند شد. بازیکنان خانگی به کمپ می آیند و تحت آزمایش PCR قرار می گیرند و قرنطینه می شوند.

وی ادامه داد: یکم فروردین ماه که اولین روز فیفا است، لژیونرها به جمع ما اضافه خواهند شد. تیم ملی با پروازی ویژه از ایران راهی سئول می شود. دوم و سوم اردیبهشت تمرین می کنیم و چهارم اردیبهشت با کره بازی می کنیم.

استیلی درباره میزبانی از تیم ملی لبنان در 9 فروردین گفت: در حال صحبت هستیم تا ببینیم بازی در تهران است یا مشهد.

مدیر تیم ملی ایران درباره رکورد 15 بازی بدون شکست دراگان اسکوچیچ تصریح کرد: قرارداد اسکوچیچ تا پایان جام جهانی تمدید شد. با مجیدی هم در مورد تایید اسکوچیچ صحبت کردم.

وی در خصوص قرعه کشی جام جهانی 2022 تاکید کرد: دو بازی که با کره و لبنان داریم می تواند ما را در جمع دو تیم برتر قرار دهد و تیم های ملی بزرگ به جام جهانی نرسیده و حذف شده اند. من لیستی از آنها تهیه کردم و می خواهیم یک بازی تدارکاتی با آنها انجام دهیم. وقتی تیم ملی ما به جام جهانی می رود تیم های زیادی دوست دارند با تیم ایران بازی کنند.

استیلی درباره وضعیت مالی فدراسیون و تیم ملی گفت: پول زیادی نیست و صحبت کردیم تا از دولت کمک بگیریم. مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز با بازیکنان صحبت کرد. من در آن زمان آنجا نبودم، اما می خواهم به آنها وقت و خدمت بدهم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید