تمدید قرارداد دستیاران خارجی اسکوچیچ تا پایان جام جهانی 2022/ بی توجهی محسوس به مجیدی به درخواست کمیسیون فنی!


ساعت: 12:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1876751

در حال حاضر خبری از تغییر در تیم ملی فوتبال نیست.

همکاری کادرفنی فعلی تیم ملی فوتبال کشورمان با فدراسیون فوتبال تا پایان جام جهانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ پنجشنبه هفته گذشته جلسه ای بین سید میرشاد ماجدی، رئیس فدراسیون فوتبال و دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ساختمان فدراسیون برگزار شد که علیرغم برخی شایعات از جمله درگیری بین دو کشور، این جلسه به تاییدیه هایی منجر شد. و توافقات

شنیده ها حاکی از آن است که پس از بررسی وضعیت تمرینات و اردوی تیم ملی فوتبال ایران تا برگزاری رویداد بزرگ قطر، دو طرف برای تمدید قرارداد دستیاران خارجی تیم ملی یعنی ملادن زنگانیر و ماریو تات به توافق رسیدند. اسکوچیچ مربیان مورد اعتماد حداقل جام جهانی 2022 را برای حضور روی نیمکت یوزپلنگ های ایرانی به پایان می رساند.

از سوی دیگر صحبت از عقد قرارداد رسمی کرونوسلاو رندولیچ، کمک مربی جدید تیم ملی ایران شد که پس از طی مراحل اداری در فدراسیون فوتبال و دپارتمان تیم های ملی، قرارداد جدیدی با دراگان اسکوچیچ امضا خواهد کرد. . شنیده ها حاکی از آن است که در این بین تکلیف تمدید قرارداد دستیاران ایرانی با سرمربی تیم ملی مشخص خواهد شد.

اما از آنجایی که کارکنان کمیسیون فنی فدراسیون فوتبال پس از شکست عجیب تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل الجزایر در اردوی قطر، ادامه همکاری با اسکوچیچ را منوط به حضور وی در جلسه کمیته، این جلسه و تمدید قرارداد می دانستند. با دستیاران مورد اعتماد اسکوچیچ خالی نیست.

با توجه به اینکه جلسه کمیته فنی برای ارائه گزارشی از سوی اسکوچیچ به اعضای خود که مجیدی نیز یکی از اعضای آن است، برگزار نشد. نقش این کمیسیون عملا مغفول مانده است و رئیس فدراسیون فوتبال علیرغم درخواست برخی از اعضا، روی سرمربی تیم ملی سخت گیر کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید