2 مهاجم خارجی می خواهیم/ درخواست تمدید قرارداد اسد کردم


ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879677

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شروع خوبی در نقل و انتقالات داشتیم اما هنوز کار برای ما تمام نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ یحیی گل محمدی درباره آغاز تدارکات تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل جدید گفت: از فردا باید تمرینات را آغاز می کردیم اما به دلیل کامل نبودن تیم کارمان به تعویق افتاد. برخی از اعضای تیم هنوز در تهران نیستند و منتظر هستیم تا با حضور آنها تیم تکمیل شود و سپس شروع کنیم.

گل محمدی با اشاره به عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: با تشکر از درویش و همه مدیران باشگاه که تا کنون زحمت کشیده اند و همانطور که قبلا هم گفتم شروع خوبی در نقل و انتقالات داشتیم اما کار تمام نشده است. برای ما هنوز در برخی موقعیت ها. ما به یک بازیکن فوری نیاز داریم. امیدوارم در این چند روز کار در این زمینه به خوبی پیش برود.

وی در پاسخ به این سوال که در چه پست هایی به بازیکن نیاز دارید، تصریح کرد: قبلا هم گفته بودم که مهاجم داخلی و خارجی می خواهیم. ما الان دو مهاجم خارجی می خواهیم بدون اینکه گزینه های داخلی را جذب کنیم. به بازیکنی در پست هافبک دفاعی هم نیاز داریم و برای این پست با رضا اسدی درخواست تمدید کردم. یکی دیگر از دلایل تاخیر در شروع تمرین این بود که این بازیکنان هنوز تعیین نشده اند و دوست داریم در ابتدای تمرین کل تیم در کنار هم باشیم و با کادرفنی کامل تمرین را آغاز کنیم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: متاسفانه در دو فصل اخیر نتوانستیم تیم را در خط حمله خوب تقویت کنیم. برخی از گزینه ها جذب نشدند و اجازه نداشتیم خارجی ها را جذب کنیم. من از آقای درویش خواستم که امسال این مشکل را حل کند و ایشان تمام تلاش خود را خواهند کرد. این برای ما بسیار مهم است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مطالبات و مشکلات مالی بازیکنان به شروع نشدن تمرینات هم مربوط می شود، گفت: در جلسات قبلی با آقای درویش در این خصوص صحبت کردم و از باشگاه خواستم که در بازی جدید شاهد مشکلات مالی نباشیم. فصل و وی همچنین قول داد که امسال مشکلات مالی به حداقل ممکن برسد و تیم هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشد.دلیل تاخیر در شروع تمرینات موضوع شکایت نبود، هرچند می دانم مدیریت تلاش می کند این مشکل را حل کند. مشکل به زودی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید