نویدکیا: اشتباه کردم به تیم ملی کمک کردم!

محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از آخرین بازی سپاهان مقابل آلومینیوم اراک گفت: باید در مورد چند نکته صحبت کنم چون روز آخر است. از محمود کریمی با تمام وجود تشکر می کنم. او فداکاری بزرگی برای من کرد. خانواده و دوستان ممکن است بپرسند چه اتفاقی افتاده است، او تیم را ترک کرد. فقط من می دانم و خودش هم خدمت بزرگی به من و سپاهان کرد. ممنون از مرزبان که یک سال و نیم با هم بودیم و خیلی چیزها از او یاد گرفتم.

* ادامه حضور در سپاهان بدون کریمی و مرزبان برایم سخت بود

وی افزود: ادامه کار بدون این دو عزیز واقعا برایم سخت بود اما وظیفه ام بود که کار را تمام کنم. می خواستم در مورد آنها صحبت کنم و از جانفشانی آنها صمیمانه تشکر می کنم.

* اشتباه کردم و به تیم ملی کمک کردم

سرمربی سپاهان گفت: باید در مورد تیم ملی صحبت کنم برخلاف همیشه که می خواستم هم از تیم امید حمایت کنم و هم از بزرگسالان. در این دو سال سعی کردم در این دو سال تا جایی که بتوانم به تیم ملی کمک کنم. اما فکر می کنم واقعا اشتباه کردم. به نظر من داشتن یک آدم کوچک چیز خوبی است. من دیگر نمی توانم در مورد آن صحبت کنم.

* صحبت از هواداران خودجوش است

نویدکیا افزود: سومین موضوع برای هواداران ماست که امروز دیگر اینجا نبودند. به نظر من داستان های ما مزخرف است و خود آنها خسته کننده هستند. بازی قبلی رو گفتم ولی مهم نیست.

* در این دو سال تمام تلاشم را برای سپاهان انجام دادم

سرمربی سپاهان درباره بازی امشب گفت: در مجموع 10 بازیکن داشتم. ساعت 11 بود که فقط به خاطر مصدومیت می خواستیم او در کنار ما باشد و وقتی درگیر شد سه چهار دقیقه آخر را به زمین فرستادیم. بچه های خردسال خیلی خوب بازی کردند. به آنها تبریک می گویم. آنها محصول آکادمی سپاهان هستند و حق داشتند به من فرصت بدهند. در این دو سال سعی کردم تیم خوبی بسازم. سعی کردم تیمی باشم که سبک خوبی داشته باشد. نمی دانم چقدر موفق بودم اما در این دو سال تمام تلاشم را برای سپاهان انجام دادم.

* آلومینیوم در 10 دقیقه آخر بهتر بازی می کند

وی افزود: حریف در نیمه اول بهتر از ما بازی کرد. به دلیل کمبود افراد در پست های مختلف تغییرات زیادی داشتیم. بنابراین سازماندهی لازم را نداشتیم. حریف گل زد. در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و آن را کنترل کردیم. تا جایی که می توانستیم بازی کردیم. ما موقعیت های خیلی خوبی داشتیم اما از دقیقه 80 به بعد حریف بهتر بازی کرد چون تعویضی نداشتیم و نمی توانستیم انرژی بگذاریم. بچه ها خسته بودند. آلومینیوم در 10 دقیقه آخر با شیفت هایش بهتر بازی کرد.

* برابر با آلومینیوم منصفانه

نویدکی گفت: در مجموع بازی بسیار عادی بود. بازی سختی برای ما و آنها نبود. به نظر من هم عادلانه بود.

* صحبت از کم کاری بازیکنان سپاهان خنده دار است

سرمربی سپاهان در مورد اینکه آیا بازیکنان این تیم امسال سخت بازی کردند یا کم کار بودند، گفت: نظر خودم را درباره بازیکنان دارم. صحبت از کم کاری بازیکنانم خنده دار است. این یک بحث تاکتیکی است که برای من و هم تیمی هایم دردسرساز شده بود، بازیکن موظف است آنچه را که می خواهم در زمین انجام دهد. این طور نبود که بازیکن کمی انجام دهد. شاید طبق سلیقه و علایق من بازیکنی کمتر بازی کرده یا بیشتر بازی کرده باشد اما من به هیچ عنوان کار پاره وقت را قبول ندارم.

* سپاهان به بازیکنانش نیاز دارد اما نه به هر قیمتی

وی افزود: قبول دارم که بحث مالی در دنیای فوتبال بسیار مهم است اما در هیچ کجای دنیا نمی بینید که مربیان مشکلات بازیکنان را مقصر بدانند. هوادار را فشار دهید تا تیم را ترک کند یا بماند. من این کارها را نمی کنم اینجا می بینید که مربیان مصاحبه می کنند تا یک بازیکن را بازداشت کنند، به همه حمله کنند، او مجبور است از همه خواسته هایش صرف نظر کند و بماند چون صدها هزار نفر را نفرین کرده است. من این کارها را نمی کنم اگر بازیکن بخواهد بماند، صادقانه می گویم. سپاهان هم به بازیکنانش نیاز دارد اما نه به هر قیمتی. هرکس به اندازه ای که قرارداد امضا می کند باید کار خود را انجام دهد. سایر مشکلات فنی با من است. اگر فکر می کنم بازیکنی در آرمان ها نمی گنجد، بازی کردن یا نشدن بر عهده من است، اما فکر می کنم کم کاری فقط در فوتبال کشورمان است و جای دیگری نیست.

* آدم باید کمی داشته باشد

نویدکی درباره دستیارانش گفت: از این دو نفر صحبت کردم چون سپاهان را به خاطر من ترک کردند. من از آنها تشکر کردم. بقیه خوب کار کردند و به تیم کمک کردند. همه حرفه ای کار کردند و چیز خاصی نبود.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه شکایتش از ملی پوشان به دلیل دعوت از بازیکنان سپاهان بوده است، گفت: با آنها صحبت کردم و فکر می کنم حرفم کافی است. تکرار می کنم. کوچک بودن چیز خوبی است. من در این دو سال اشتباه کردم، خیلی همکاری کردم. من طور دیگری فکر می کردم.

دیدگاهتان را بنویسید