اسکوچیچ و دستیارانش تا پایان جام ملت ها قرارداد دارند/ تغییر سرمربی تیم ملی بر عهده کمیته فنی نیست.


ساعت: 08:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882441

دبیرکل اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: اسکوچیچ و دستیارانش تا پایان جام ملت ها قرارداد دارند و اتحادیه باید همه این مسائل مالی را بررسی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حسن کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره تغییر و تحول سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: طبق قانون اساسی انتخاب سرمربیان تیم ملی بر اساس نظر هیات مدیره انجام می شود. مديران فدراسيون فوتبال و كميته فني فقط مي توانند نظر خود را بدهند ولي نظر نهايي با نظر فدراسيون و هيات رئيسه است.

وی همچنین گفت: از اعضای محترم کمیته فنی انتظار داریم جمع بندی و تصمیم خود را کتباً با ذکر دستور جلسه به ما اعلام کنند تا فدراسیون فوتبال در اولین جلسه با حضور هیئت رئیسه نظر خود را اعلام کند. از مدیران این نقطه نظر ما بود و با احترام به نظر کمیته فنی، تصمیم گیری نهایی را به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال واگذار کردیم. این اختیار در اختیار مجدی و هیات رئیسه فدراسیون است تا درباره تغییر سرمربی تیم ملی اظهارنظر کنند.

کامرانی فر درباره وظیفه فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال به غیر از کمیته فنی به مسائل مختلف رسیدگی می کند. اسکوچیچ و دستیارانش تا پایان جام ملت ها قرارداد دارند و فدراسیون باید تمام این مسائل و مشکلات مالی را بررسی کند و منبع مالی را تامین کند. این مسائل باید در نظر گرفته شود. مسائل زیادی وجود دارد که فدراسیون باید بررسی کند و بعد تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید