در مسیر اعزام تیم ملی کارهایی انجام دادیم که به عهده ما نبود/ ایجاد و نوسازی ورزشگاه ها بر عهده فدراسیون نیست.


ساعت: 19:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907971

از اینجا به بعد، همه چیز در مورد جام جهانی است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ساخت ورزشگاه و بازسازی ورزشگاه بر عهده فدراسیون نیست، اما در مسیر اعزام تیم ملی به جام جهانی، فدراسیون کارهایی انجام داد که در وظایفش نبود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پس از قهرمانی استقلال در سوپرجام گفت: وقتی چیزی می گوییم باید گفتار باشد و اگر چیزی می گوییم باید آن را رعایت کنیم. مشاهده شد، مشاهده شد. اگر چیزی از سوی سازمان لیگ گفته می شود باید اجرا شود.

وی در خصوص محل تمرین تیم ملی نیز گفت: ساخت ورزشگاه و بازسازی ورزشگاه بر عهده فدراسیون نیست و در مسیر اعزام تیم ملی به جام جهانی، فدراسیون کارهایی انجام داد که وظایفش نبود اما به هر حال ما یک تیم ملی هستیم و خوشبختانه کشور برای جام جهانی است، منفعت تیم ملی کمک می کند و باید برای بازسازی ورزشگاه ها این اتفاق بیفتد.

تاج همچنین گفت: حتی VAR را تایید کرده ایم که اگر تیمی نتواند آن را در ورزشگاه خود نصب کند باید در زمین بی طرف بازی کند. این ورزشگاه و سایر ورزشگاه ها را در دوره قبل مجبور کردیم که دارای VIP و نور مناسب باشند که این اتفاق افتاد. کاری که کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا با ما کردند، ما با باشگاه ها انجام می دهیم.

وی درباره ناراحتی میشم بائو از صحبت هایش به فتح الله زاده که گفته بود آمدی جام را بگیری، توضیح داد: چنین چیزی یادم نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مقدمات حضور ایران در جام جهانی گفت: فدراسیون فوتبال خود را برای یک اتفاق مهم آماده می کند و تمام کشور نگران جام جهانی هستند و از این به بعد همه چیز برای جام جهانی است. و ورزش کشور جام جهانی است و همه باید در این راستا گام بردارند. با برنامه هایی که داریم تماشاگران می آیند و با فدراسیون هماهنگ هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید